Hop til indhold
Administrator

Flytning af Annoncelight til ny server (15. februar 2020)

Recommended Posts

Da vi desværre bliver nød til at flytte Annoncelight til en ny server dags dato. Kan der opleves nedetid og lidt udfordringer med at tilgå siden, de næste par timer.

Update kl. 16:00: Flytningen er gennemført og Annoncelight har været aktiv fra den nye server i ca. 20 minutter. Der er allerede over 500 besøgende online på siden, så vi får da testet serveren fra starten. Hen over de næste dage, vil vi forsøge at optimere lidt på serveren, men dette brude dog ikke medføre nedetid.

Redigeret af Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kører annoncer for bookinger af annoncer fremadrettet som de skal?  (jeg har booket mine annoncer til marts måned) 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 4 timer siden:

Hvad med dem som har betalings annoncer idag. Få de kompensation for tabt annoncerings tid. 

Tror du skal købe dine sko i et nr større. 

Vi snakker 4 timer for en ting der forbedrer websitet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Virker desværre heller ikke hos mig, og så på en søndag hvor man lige har “lyst” :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 time siden:

Virker desværre heller ikke hos mig, og så på en søndag hvor man lige har “lyst” :D 

Virker fint her. Skal jeg lave et par aftaler for dig? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Virker fint her. Skal jeg lave et par aftaler for dig? :D

Haha, ja det kunne være kønt ;) Jeg var på i går, men at AL er nede et par timer betyder altså ikke noget for forretningen. De fleste piger annoncerer flere steder. At flytte i vinterferien er helt sikkert et godt valg, hvis det altså var et valg og ikke en akut situation ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, den 15.2.2020 at 19:35:

Tror du skal købe dine sko i et nr større. 

Vi snakker 4 timer for en ting der forbedrer websitet 

Hvis  man har åben fra 10-17 Så betyder 4 timer meget. Af ens reklame tid. :)

Siden lige pt er  meget langsommere end før. 

Så den  forbedring må godt komme snart ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige nu er AL i princippet ubrugelig. Så de der 4 timerne er det vist som så med.<_<

 

Edit: Ups, nu kører det igen. Virker ikke helt stabilt?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 3 timer siden:

Hvis  man har åben fra 10-17 Så betyder 4 timer meget. Af ens reklame tid. :)

Siden lige pt er  meget langsommere end før. 

Så den  forbedring må godt komme snart ;)

Ja selvfølgelig, det forstår jeg godt. Det er jo ikke et almindeligt nedbrud, men en nødvendig flytning af server, der i det lange løb, efter indkøringsvanskeligheder, nok skal køre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Pophair skrev, for 4 timer siden:

Ja selvfølgelig, det forstår jeg godt. Det er jo ikke et almindeligt nedbrud, men en nødvendig flytning af server, der i det lange løb, efter indkøringsvanskeligheder, nok skal køre

 

Så kunne man evt have undladt at sælge de dyre speciel annoncer den dag. Netop fordi at det var planlagt. Tro mig - 4 timer kan godt mærkes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Så kunne man evt have undladt at sælge de dyre speciel annoncer den dag. Netop fordi at det var planlagt. Tro mig - 4 timer kan godt mærkes. 

Ja det kunne være et alternativ til, som når ens bank eller anden større virksomhed gennemfører den slags i weekender, og eller nattetimerne.

Det koster kassen, og kan vel udgøre en for stor udgift for en virksomhed som AL?

Derfor lyder Trines forslag, i mine ører som det rigtige at gøre i situationen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

Så kunne man evt have undladt at sælge de dyre speciel annoncer den dag. Netop fordi at det var planlagt. Tro mig - 4 timer kan godt mærkes. 

Vil give dig ret i, at firmaet godt kunne have advaret om flytningen dage i forvejen. Så kunne man have forberedt sin annoncering andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Jeg kan komme ind og aktivér annoncer, men jeg kan ikke oploade billeder, så går siden helt i stå....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...