Hop til indhold

Recommended Posts

Gummimand skrev, for 1 time siden:

Nakhon Savannah i Odense 

Hende der har nakhon sawon på øster stations vej, Gider hun ekstra ved massage igen, hørte hun var stoppet med det.

nogen der kan fortælle noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 18 timer siden:

Hende der har nakhon sawon på øster stations vej, Gider hun ekstra ved massage igen, hørte hun var stoppet med det.

nogen der kan fortælle noget

Jeg kommer hos Bee af og til. Hun er rigtig god til at give massage. Jeg tror kun hun giver “ekstra” til særligt udvalgte efter hvad jeg kan læse i gamle tråde om Nakhon Sawon. Jeg besøgte hende tit og ofte da hun for en del år siden var på Faaborgvej, da var hun med på ALT. 
Jeg er nok en af de udvalgte for nogle gange er hun bare “på”, satans fræk, andre gange er det bare byens bedste HJ, tror bare ikke det er noget alle får. 
 

Er der ekstra man søger er der mange muligheder i Odense pt, det nærmest vælter ind med thaipiger, bare gå på annoncelight. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
Dam skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kommer hos Bee af og til. Hun er rigtig god til at give massage. Jeg tror kun hun giver “ekstra” til særligt udvalgte efter hvad jeg kan læse i gamle tråde om Nakhon Sawon. Jeg besøgte hende tit og ofte da hun for en del år siden var på Faaborgvej, da var hun med på ALT. 
Jeg er nok en af de udvalgte for nogle gange er hun bare “på”, satans fræk, andre gange er det bare byens bedste HJ, tror bare ikke det er noget alle får. 
 

Er der ekstra man søger er der mange muligheder i Odense pt, det nærmest vælter ind med thaipiger, bare gå på annoncelight. 
 

Skal jeg forstå dit indlæg sådan at du siger at Bee, som tidligere var i Fredericia, nu er hos Nakhon på Østre Stationsvej? Jeg har aldrig set hende dernede ..... :huh:

Redigeret af TheRookie

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheRookie skrev, for 6 minutter siden:

Skal jeg forstå dit indlæg sådan at du siger at Bee, som tidligere var i Fredericia, nu er hos Nakhon på Østre Stationsvej? Jeg har aldrig set hende dernede ..... :huh:

Nej det siger jeg ikke. 
Bee fra Fredericia er ikke den Bee hos Nakhon, hun var tidligere hos 123 på Faaborgvej og hed da noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
Dam skrev, for 9 minutter siden:

Nej det siger jeg ikke. 
Bee fra Fredericia er ikke den Bee hos Nakhon, hun var tidligere hos 123 på Faaborgvej og hed da noget andet. 

Ahhhh, så forstår jeg bedre ;) Men ejeren af Nakhon, giver en rigtig god massage,  nu vi er ved emnet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheRookie skrev, for 3 timer siden:

Ahhhh, så forstår jeg bedre ;) Men ejeren af Nakhon, giver en rigtig god massage,  nu vi er ved emnet :D

Hende har jeg haft meget frække stunder med, i de gode gamle dage, dengang Thai var nyt i Odense og omegn :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 5 timer siden:

Bee fra Fredericia er ikke den Bee hos Nakhon, hun var tidligere hos 123 på Faaborgvej og hed da noget andet. 

I 123 var én som hedder Aara eller sådan (Kan det passe). Hun blev gift tro jeg, og holdt op med at være sexarbejder.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...