zakko 2 Skrevet 14. Februar, 2020 Er det normalt og naturligt at der kommer mænd i alderen 20 til 60-65 eller er det opdelt i aldersgrupper. Hvordan finder man de GB's hvor en 60 årig mand falder bedst ind ? Hvis damen er over 40-60 er der så størst sandsynlighed for at møde mænd i min egen alder (60) eller vil man også her møde helt unge. Svaret er vel ikke ligefrem, men hører gerne lidt meninger her. Vh. Zakko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 14. Februar, 2020 Tja de mange GB der er omkring i landet, der skal du bare tilmelde dig, for de lukker alle ind, bare de kan høre mønterne trille ind i kassen. Men tager du de GB jeg til tider deltager i, så er der lukket for mænd i 50+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. Februar, 2020 Det er typisk fra 25-30 og op ad ♥️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 14. Februar, 2020 Jeg har deltager i nogle GB og vil sige, at 40-60 år har været gennemsnittet. Men det har nok noget at gøre med hvem GP / kvinden er og hendes aldre. Og som snart 60 årige gide jeg ikke stå ved siden af en knægt der kunne være min søn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 14. Februar, 2020 Hvordan ser det ud til GB på Pussy Galores? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 14. Februar, 2020 Hej jeg har vel deltaget i 10-12 GB - jeg vil sige alderen har været fra 25 til 60 og nogle gange 60 + og de ældre har bestemt været friske på lir, jeg tror det kommer an på hvordan du selv er, mit råd kom glad frisk ind i kampen, giv plads og være positiv, så er jeg sikker på der vil være plads. sidst var der en på 60 + vi gav ham lov at kneppe - men han havde lidt problemer med at holde den stiv, men så blev han suttet, så var der fin gang i den igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie35 Skrevet 14. Februar, 2020 (edited) Jeg hjælper en pige morgen, der er den yngste 20 og den ældste 57 af dem jeg kender alderen på. Det er meget forskellig alderssammensætning i de GB hvor jeg hjælper, nogle gange vil pigen at de har en given alder og andre gange er de ligeglade, det er suverænt pigen der bestemmer. Redigeret 14. Februar, 2020 af Charlie35 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 14. Februar, 2020 (edited) Morabito skrev, for 3 timer siden: Hvordan ser det ud til GB på Pussy Galores? Da jeg fik muligheden for at se brunetten dansk/italienske studine Claudia ( hun var slank, vel 23-25 år med lidt acne på kinden og de dejligste brune øjne) få pik forfra og bagfra på PG var aldersgruppen vel 35-40 år. Både lidt fedladne og tynde mænd var blandt ( Ingen desideret veltrænede) Alle hyggede sig med lidt godt til ganen og snack når man blev sulten. (Jordbær og trekantssnitter toastbrød med skinke) Vi 7-8 venlige og renlige mænd (Der er altid nogle som melder sig til og ikke møder op til tiden) stod i rundkreds fik suttet pik af 3 liderlige piger hvorefter der var fri leg, hvor der blevet givet plads til alle mænd i 4 timer med de 3 forholdsvis unge piger (Claudia var ihvertfald ung og gud hvor kunne hun stønne når hun fik pik i begge huller!...Nej vist en kort overgang alle tre! , så sveden dryppede) Bare man kunne spole tiden 10-15 år tilbage og de regelmæssige (hver 3-4 måned) GBs hos Pussygalores. 4 timer for vist 1700 kr. Gode minder som stadig ligger i hukommelsen. Ærgeligt at det er så svært at finde liderlige, unge, slanke piger til GB her efter 2010... Tiden går og vi bliver kun ældre. Redigeret 14. Februar, 2020 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 14. Februar, 2020 Charlie35 skrev, for 2 timer siden: Jeg hjælper en pige morgen, der er den yngste 20 og den ældste 57 af dem jeg kender alderen på. Det er meget forskellig alderssammensætning i de GB hvor jeg hjælper, nogle gange vil pigen at de har en given alder og andre gange er de ligeglade, det er suverænt pigen der bestemmer. Er det i Storkøbenhavn..? Tilbagevendende GB med forhåndsvis unge piger er så svært at finde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie35 Skrevet 15. Februar, 2020 Det er i Aarhus Jeg tror dem der tænder på GB har alle aldere, men dem der har råd typisk er ældre end 40. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zakko 2 Skrevet 15. Februar, 2020 Tak for de fine tilbagemeldinger. Glæder mig at det ikke blev en lang entydig afvisning af 60 årige Vil selv nødigt ende i et selskab med unge mænd, men gerne i et setup hvor både piger og mænd er voksne og det vil sige 40+ eller mere. Men jeg synes det er svært at finde et diskret arrangement hvor man forlods får den sikkerhed. Er enig i, at man naturligvis selv skal være klar, frisk og tændt og ikke forkludre seancen!!. Vh. Zakko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg