Hop til indhold
Decameron14

Lisa Valentinsgave, Vejle

Recommended Posts

For nu at sige det rent ud: Lisa er så smuk og lækker, at man dårlig ved, hvor man skal starte, når man møder hende. Der er simpelthen for meget lækkert at se på og røre ved. Perfekte bryster og røv, et Virkeligt smukt ansigt og en fræk og legende indstilling. Jeg gav mig bare hen til det og overgramsede og kyssede den lille lækre Lisa,- heldigvis til hendes tilsyneladende tilfredshed. Var længe i en 69ér, hvor der blev slikket og suttet på livet løs, men jeg fik kontrolleret mig selv nok til at pause, så jeg også kunne nå at kneppe den smukke Lisa. Undervejs får hun frækt spurgt "do you like my ass also" med en åbenlys invitation i stemmen:P da jeg går i gang med at kneppe hende godt og grundigt kan jeg dog ikke holde den længere og kommer godt og længe. Jeg tror godt hun ville have fortsat længe endnu, men jeg er trods alt en halvgammel gut. Lækker blid massage bagefter med mere pirring og sjov og kys. Kunne dog ikke mere desværre, men hold nu kæft en dejlig Valentinsgave at få, så tak for det mi amore;)

https://annoncelight.dk/showad/251395

Jeg ved nu ikke om de billeder yder hende fuld retfærdighed?

God røv, god weekend og god Valentinesdag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er slet ikke så enig med ovenstående.. troede hun var mere spinkel bygget ud fra billederne at bedømme. Der var ikke meget indlevelse, og virkede lidt som om det blot skulle overståes i en vældig fart

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja, hun kyssede med tungen, selvom det ikke var dybe tungekys. Jeg vil ikke beskrive hende som direkte spinkel, men efter alle mine erfaringer (og andres åbenbart) så absolut en skønhed og møgfræk sammen med mig i hvert fald... og jeg er ingen skønhed:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nrsby skrev, 1 time siden:

Der må absolut ingen kemi ha været mellem jer eller ha været et eller andet galt, nu kan jeg se at der er en del anmeldelser af hende her inde og ingen negative, ikke jeg har kunne finde i alle fald, vi har selvfølgelig forskellige opfattelser af tingene og hvordan det skal være, men nu ved vi kun hvad du skriver om hende og ikke omvendt.

Mht spinkelhed så er der også forskellige opfattelser af hvordan en kvinde skal se ud, der må gerne være så meget form på hende at det er en kvinde og ikke en barne krop man er sammen med, jeg kan kun give Decameron ret hun er møg lækker, synes man ikke det hvilket er helt okay så synes jeg man er speciel kræsen. :-) 

Jeg glæder mig til næste Vejle tur ;-) 

God weekend.

Nej der er lidt flere kg på end billederne antyder. Til gengæld er de rigtig godt fordelt. Var der for ca en uge siden til  en time med det hele, og der var bestemt ikke noget at klage over. Lidt  hygge med rødvin i sofaen, efter en dejlig svedig tur, og et bad.  Ingen hastværk der. Ser frem til en tur mere med hende, når jeg igen er på de kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lisa har været i Vejle i rigtig lang tid, tror hun har en permanent opholdstilladelse eller lign. Hun kom fra Italien og ikke Thailand så mon ikke det har noget med det at gøre. Jeg besøgte hende fra starten og kroppen var dengang ligesom på billederne. Hun var spinkel og havde virkelig en vild krop. Men tiden i dk uden motion gør jo sit og det kan man se. Ikke at hun er fed men ja hun har fået nogle kilo ekstra at bære på. Dog vil jeg sige som andre siger. De fordeler sig meget godt. 
jeg har også været på hende en del gange og har en ganske fin kemi med hende men vil også sige at jeg ofte har oplevet lige gyldighed og en fornemmelse af det bare skulle overståes. Jeg tænker ikke så meget over det da de jo ligesom så mange andre ka have dage man bare ikke gider en skid. Derfor tager jeg det som en lotto kupon hver gang uanset anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...