Hop til indhold

Recommended Posts

Vi bliver i sandhed forkælet med skønne piger fra den østlige Østersø i disse dage. Seneste skud på den stamme er underskønne Angel.

Når jeg nu siger at billederne er taget for nylig og det er 1:1 den pige du møder på addressen, så behøver jeg vel næsten ikke sige mere, vel. Hun holder til i en udemærket lejlighed tæt på KU i indre by. Super nem at lave en aftale med. Jeg spurgte til tungekys, og hun lod mig vide at det var hun rigtig glad for, så det er med i prisen. :P 

Jeg valgte 45 min til 1400 kr. I den dyre ende, men den oplevelse du får her er det hele værd, og mere til. Vi startede seancen stående hvor Angel gik grådigt igang med tungekyssene. Hun afslører her at hun nok ikke er super erfaren, for hun kysser lidt hårdt og hurtigt, men jeg får hende hurtigt styret lidt ned i tempo, og hun slapper lidt mere af i læbemuskulaturen.:-)  Da vores læber slipper hinanden, kigger jeg hende i øjnene og hun giver mig det mest bedårende smil (se billede 15+16 i profilen). Det kan simpelthen ikke opgøres i penge hvor lyksaliggørende det er at se hendes glæde. Hun er efter eget udsagn 21, men kunne sagtens gå for at være 18, eller 17 for den sags skyld. 

Hendes krop er også præcis som på billederne. Ung, stram og dejligt blød. Små fine ungpigebryster, og en fænomenal røv. Rund og fyldig. En lidt mere petite udgave af Eloah's brasser-rumpet. Jeg spurgte hvordan hun holder sig i form. Løb og boksning var svaret. Hun har dog ikke tænkt sig at skulle i ringen og kæmpe. Det synes jeg også ville være synd.

Hvad skal jeg ellers sige... Hun reagerer meget positivt på kærlig berøring overalt på kroppen. Da jeg begravede ansigtet mellem hendes baller var fissen allerede godt smurt efter vores kysseseance. Hun reagerede med klynk og sitrende muskler imens jeg slikkede løs. Hun kvitterede med et energisk blow, og derfra gik det over stok og sten i forskellige stillinger, med hende som både med- og modspiller. Efter en 20 minutters svedig stønnen og klynken, var vi begge enige om at bare ligge og nusse og snakke. Jeg var lidt overvældet og havde stønnet "Oh god" et utal af gange, og hun smilede bare sit (slet ikke) uskyldige naboens-datter-smil bredere for hver gang. Hun er her sammen med en anden lette, som jeg desværre ikke ved hvem er. Hun kommer fra en forstad til Riga, såvidt jeg kunne forstå. Og sparer op til studierne, som vist bliver noget med business. Sød, intelligent og hamrende forførende... Jeg er forelsket!

Eneste minus er at jeg synes hun kan være lidt svær at forstå. Der er noget accent, men det skal ikke afholde jer fra at besøge hende. Det skal lige siges at jeg er en velholdt mand i midt-30'erne. Jeg skal ikke kunne sige om hun har samme indlevelse med en tyk, skaldet mand på 60+. Det virker som om at hun betragter dette som et lille eventyr, og bare har kastet sig ud i det, som kun frygtløse unge mennesker gør.

Hallelujah!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Enig i ovenstående!

Hun er sød, lækker, god til kys, med godt blow og med god indlevelse. Mit besøg endte med det bedste cif i månedsvis som hun modtog med tilfredshed.

Hun er ikke min favorit-lettiske model (foretrækker dem mere skinny) - men jeg ender alligevel nok med at gentage besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi Angel hun er helt fantastisk perfekt fræk på En uskyldig måde hun dufter fantastisk og var meget ivrig med tungen hun var mit andet besøg hos en glædespige nogensinde og er langt fra skuffet der gik bare det galt at jeg mistede førligheden i skridtet halvvejs igennem har været single i næsten 3 år og det er vel et års tid siden jeg sidst har fået noget så havde så mange nerver på at den ikke kunne præstere det er vitterligt første gang det er sket i mit liv og meget pinligt men igen det gik da fint i starten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...