Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har netop besøgt Silkeborgvej 120. Stedet er rent og ydelserne i top. Jeg fik bodytobody for 800 spir. Pigen er flot omkring 28 vil jeg tro. med en lille stram mis. Jeg har også fået god dybdegående massage med dansk afslutning. Det kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gulsne

Tidligere har der været tvivl om tidspunkt på dagen for denne service - om det fx. er efter kl. 18.00. Kan du oplyse lidt om det.

Og endelig - de ydelser du omtaler - varer seansen 1 time eller....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gulsne

Tidligere har der været tvivl om tidspunkt på dagen for denne service - om det fx. er efter kl. 18.00. Kan du oplyse lidt om det.

Og endelig - de ydelser du omtaler - varer seansen 1 time eller....?

Ja det var efter kl. 18.00. Body to body varer 45 minutter. Massage og sex 1 time for 1200.

Jeg tror de har åbent hele dagen. Pigen jeg fik massage af er en høj pige.... jeg kan ikke navnet. Der var to piger ialt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var engang de reklamerede med græsk her, men det gør de ikke mere (som så mange andre steder heller ikke gør mere :cry: ). Ved du/I om det står på menukortet i "butikken" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var dernede forleden dag og fik massage, b2b og dansk.

Lagde mærke til at hun skulle 'ordne' noget oppe i vinduet, venstre hjørne, inden vi gik i gang - jeg lagde ikke helt mærke til hvad det var, da jeg lå på maven. Jeg bed dog mærke, ved ankomst, da jeg stod og ventede på at døren blev åbnet, at der var et kamera, som filmede hvem der ankom.

Er sq nu lidt bekymret for at hun havde vendt kameraet og optog hvad vi lavede.

Er der nogen som har haft den samme oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det, værtinden gør ved vinduet, er ganske simpelt så vidt jeg ved. Hun sætter tidspunktet op, så besøgende, der kommer til døren, kan se hvornår der bliver ledigt. Stedet er godt at besøge, fordi massagen er fin samtidig med at efterbehandlingen er god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestilte tid igår til en time med det hele på Silkeborgvej 120. Kr.1200

Annoncen siger smuk thaipige, tjaa smag kan jo ikke diskuteres. Mine øjne sagde normal af uddseende, men smilende sød og venlig var hun.

Stedet er rent og pænt, der tilbydes bad både før og efter seancen.

Fik vel ca 40 minutters god dyb massage uden den mindste seksuelle undertone, derefter kravlede hun op på briksen hun var nu nøgen og startede med at kærtegne min ryg balder og pikkemand på en vældig sensuel måde, efter et par minutter vendte jeg mig om, på med dutten, fransk håndjob og hun satte sig på pikkemand, og red mig. efter lidt tid rejste jeg mig lagde hende på briksen og je tog hende stående med hendes ben på mine skuldre. vi fortsatte i denne stilling til at jeg kom op i hende.

Det trængte jeg sgu til, hun påstod at hun var kommet 2 gane imens vi knaldede, jeg mente jo så at det var hende som skyldte mig penge :lol:

Igen sød, varm pige ikke smuk i min optik.. men bestemt et sted som kunne besøges igen, da massagen inden sexen var meget bedre end de fleste steder som tilbyder massage med afslutning.

Der er ingen link til pigen, kun annonce i ekstra bladet hvor hun jobber mandag til lørdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...