Hop til indhold
Guest Lynet2019

Nnthaiwellness Strandboulevarden

Recommended Posts

Guest Lynet2019

https://nnthaiwellness.dk/

Nok Københavns bedste massør pt 

pueng styrer for vildt.   

Var forbi i sidste uge.   Hun finder alle de små muskler bag de andre.   Jeg er meget imponeret.  En middelalderen meget sød dame der er mega stærk og virkelig ved hvad hun laver.    

Første besøg fra min side, men kan forstå at husk er en af de gamle legender i byens thaimiljø.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Udtales på den måde.  Garanterer dog ikke for korrekt stavning.    På frb som jeg forstår 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Pueng er efter min mening en af de dygtigste til massage i Kbh. Hun var ejeren af det legendariske sted på Grundtvigsvej, herefter var hun hos Suphaphorn, Sunan og nu på NN.

Hun er ligeledes ret god til HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Pueng er kendt for hendes fantastiske massage, efter  1-2 timer i hendes hænder er man totalt afspændt. I skulle virkelig prøve det en dag, hvor det kun er massage I trænger til.

Pueng er en ældre dame 50+ men ser noget yngre ud. Det er ikke pga. af hendes udseende jeg kommer hos hende, udelukkende pga. hendes kompetente massage.<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Como skrev, den Monday, February 24, 2020 at 19:46:

Pueng er kendt for hendes fantastiske massage, efter  1-2 timer i hendes hænder er man totalt afspændt. I skulle virkelig prøve det en dag, hvor det kun er massage I trænger til.

Pueng er en ældre dame 50+ men ser noget yngre ud. Det er ikke pga. af hendes udseende jeg kommer hos hende, udelukkende pga. hendes kompetente massage.

 

Det lyder godt.

Så vil jeg planlægge et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, den Friday, February 28, 2020 at 16:48:

Bingobent.   Du får gevinst på pladen.   Det er garanteret 

Det lyder godt.

Jeg skal nok smide en anmeldelse, når jeg har været forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
bingobent skrev, den 1.3.2020 at 10:27:

Det lyder godt.

Jeg skal nok smide en anmeldelse, når jeg har været forbi

Kom du forbi ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du kan godt få en håndtrold men den skal bestilles samtidig med massagen.

jeg var der i mandags og fik en times kropsmassage og en halv times skulder og nakke massage.

da jeg havde lagt mig på briksen kommamasan ind og spurgte om jeg ville have en håndtrold, jeg svarede måske, jeg ville lige se hvordan pueng harmonerede med mig. Jeg blev ikke spurgt mere og da massagen var færdig sagde jeg at jeg gerne ville have en håndtrold. pueng spurgte mamasan men det kunne ikke lade sig gøre.

Pueng gjorde ellers et fint arbejde med massagen

om jeg kommer igen, ja da Puengs massage er bare i top

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er prisstrukturen på stedet? De har kun oplyst prisen for 30 min (300). Er der rabat ved bestilling af 60 og 90 minutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hj ville blive udført af Pueng som havde masseret mig i 1 1/2 time

ingen rabat 500kr for en time og 300 for den halve

the rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bragbit

Jeg var været forbi for et par uger siden.  Virkelig god massage.    En moden dame Pheng  men dygtige Spurgte ikke ind til andet. Men det kan leveres Fik jeg oplyst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coppola

Jeg var forbi og få massage af Pueng i denne uge, må sige at det var noget af det bedste massage jeg jeg har fået i år. Peung er en moden thaikvinde med et sødt væsen.

Hun giver meget hård og kompetent massage/behandling, hun giver faktisk også en ret god håndtrold :D, men det er for den fantastiske massage jeg kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...