Hop til indhold
lars123

Hygge Midtjylland

Recommended Posts

Eftersom jeg er en uerfaren herre på dette område vil jeg gerne spørge de erfarne til råds. Er der nogle som kender en sød på ved midt-Østjylland. Ser gerne pigen være dansk, få tatoveringer(helst uden) og forholdsvis slankt bygget. Ellers vil det også være et stort plus hvis kvinden bare er behagelig og rar.
Håber i kan hjælpe en uerfaren mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oviedo

Hej Lars mfl 

Jeg kan kun anbefale Lunahot i Brædstrup hun er der til og med lørdag (jeg har givet flere anmeldelser af hende) og jeg tog turen fra Sjælland i går og retur med endnu et super udbytte. Hun er så sød og nem at være sammen med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hanning
knallert skrev, for 16 timer siden:

dejlig kvinde har haft mange skønne timer sammen med hende for år siden,  har du været hos hende fornylig

Det er nok et halvt år siden, hun er ikke en man vender sig om efter, men rigtig sød og er med på det meste

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars123 skrev, for 20 timer siden:

Eftersom jeg er en uerfaren herre på dette område vil jeg gerne spørge de erfarne til råds. Er der nogle som kender en sød på ved midt-Østjylland. Ser gerne pigen være dansk, få tatoveringer(helst uden) og forholdsvis slankt bygget. Ellers vil det også være et stort plus hvis kvinden bare er behagelig og rar.
Håber i kan hjælpe en uerfaren mand.

Ud fra din beskrivelse er jeg i tvivl om du søger en pige, der kommer til dig, eller du ønsker at besøge hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...