Hop til indhold

Hygge Midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Eftersom jeg er en uerfaren herre på dette område vil jeg gerne spørge de erfarne til råds. Er der nogle som kender en sød på ved midt-Østjylland. Ser gerne pigen være dansk, få tatoveringer(helst uden) og forholdsvis slankt bygget. Ellers vil det også være et stort plus hvis kvinden bare er behagelig og rar.
Håber i kan hjælpe en uerfaren mand.

Skrevet

Hej

Hvordan kommer i i kontakt med hende

Har prøvet at skrive men får ikke svar

Skrevet

Prøv du bare at skrive til hende igen.

Hun er sød og med på næsten alt. 

Og hendes priser er overkommelige.

Hamselv

Skrevet

Hej Lars mfl 

Jeg kan kun anbefale Lunahot i Brædstrup hun er der til og med lørdag (jeg har givet flere anmeldelser af hende) og jeg tog turen fra Sjælland i går og retur med endnu et super udbytte. Hun er så sød og nem at være sammen med

Skrevet
knallert skrev, for 16 timer siden:

dejlig kvinde har haft mange skønne timer sammen med hende for år siden,  har du været hos hende fornylig

Det er nok et halvt år siden, hun er ikke en man vender sig om efter, men rigtig sød og er med på det meste

Skrevet
lars123 skrev, for 20 timer siden:

Eftersom jeg er en uerfaren herre på dette område vil jeg gerne spørge de erfarne til råds. Er der nogle som kender en sød på ved midt-Østjylland. Ser gerne pigen være dansk, få tatoveringer(helst uden) og forholdsvis slankt bygget. Ellers vil det også være et stort plus hvis kvinden bare er behagelig og rar.
Håber i kan hjælpe en uerfaren mand.

Ud fra din beskrivelse er jeg i tvivl om du søger en pige, der kommer til dig, eller du ønsker at besøge hende ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.