Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Gutter

Så er smuksakken tilbage, vist nok for en kort bemærkning, det forstod jeg hvert fald på hende, men kommer igen senere.

https://annoncelight.dk/showad/292059

Hun er sku stadig lige dejlig, og jeg blev heller ikke skuffet denne gang, hun er en ren 10ér i min verden.

Hun holder til i Odense N, om det er diskret kan diskuteres, havde ingen problemer i den retning

Det er til at blive helt fattig af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
zommas skrev, for 3 timer siden:

Hun ser fantastisk ud. Ved I hvor hun opholder sig når hun ikke er i Odense? 

Jeg ved hvor hun skal hen senere, men har lovet ikke at sige noget endnu, sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 13 timer siden:

hun ser godt nok også super ud, med min øjne, vilse om jeg kan nå det inden hun rejser.    kan først i næste uge........

Hun er super dejlig, prøv at holde øje med hendes annonce, ved ikke lige hvor længe hun bliver, hun er her kun i forbindelse med at hun tager videre, hvor må jeg ikke sige endnu, men der er godt nok nogle der vinder i lotteriet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved hvor hun skal hen senere, men har lovet ikke at sige noget endnu, sorry

Det er selvfølgelig i orden. Bare hun ikke tager til udlandet eller Aalborg, kan hun vel nås. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zommas skrev, for 3 timer siden:

Det er selvfølgelig i orden. Bare hun ikke tager til udlandet eller Aalborg, kan hun vel nås. 

Kan sige så meget at så er hun kørt forkert :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er sgu dejlig. Er heller aldrig blevet skuffet de 3 gange jeg har besøgt hende.

Bare ærgerligt at hun opholder sig på byens mest indiskrete sted. Jeg må vente til en anden gang :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt denne dejlige pige :).   absolut ikke skuffende i forhold til billede og meget behageligt væsen, søde smil og meget berørings venlig.

Big3lover skriver " byens mest indiskrete sted " syntes nu ikke det er værre end så mange andre steder, det afhænger måske mest af om man kender nogen i det område som ikke skal se man går derind .... 

Nå men jeg blev venligt modtaget , ordnede betalingen og smuttede ud i bad, tilbage igen, håndklædet røg til jorden, klar...    medens jeg hjalp hende af med sit tøj blev jeg budt på vindruer fra hendes læbe (  som jeg i øvrigt syntes er super dejlige og de gør et lækkert blowjob  ;) )  lækker start..    og super smukke øjne at kikke i .

Ned på sengen og igennem forskellige stillinger, ingen hastværk super samarbejde , med på de ting jeg gerne ville og følte også hun nød en del af det  ( jo, man kan da blive snydt ) 

Lækker afslutning med mund og hånd , absolut kvalitet for pengene. 

 

 Thanks for a lovely hour Isadora ;) :).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 2 timer siden:

byens mest indiskrete sted "

Her er det jo så at det "lortevejr" vi snart er blevet så vant til kan vendes til noget positivt. Ingen synes det er mærkeligt hvis man render rundt i en stor jakke med en tilsvarende stor hætte. Ja, så er man jo beskyttet både mod elementernes rasen og mod nysgerrige blikke... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 13 timer siden:

Her er det jo så at det "lortevejr" vi snart er blevet så vant til kan vendes til noget positivt. Ingen synes det er mærkeligt hvis man render rundt i en stor jakke med en tilsvarende stor hætte. Ja, så er man jo beskyttet både mod elementernes rasen og mod nysgerrige blikke... :-) 

Fuldstændig enig :D. Uvejret har sine fordele. Til gengæld er stor frakke og hætte desværre ikke nok, når man møder folk i døren. Der arbejder som regel flere piger på stedet med kun én ind- og udgang..... derfor er stedet bl.a. så indiskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Damn, hun svarer ikke. Kunne ellers godt lige kneppe hende godt igennem lige nu :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
martinex skrev, for 13 timer siden:

Er der nogen der ved om hun er aktiv i Odense pt.?

Man opretter så lige en profil, for at spørge om noget man ved i forvejen. Sikke en opfindsomhed! :wacko::wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
martinex skrev, for 17 timer siden:

Er der nogen der ved om hun er aktiv i Odense pt.?

Det er hun. Var forbi for et par dage siden, god gfe oplevelse. Hun holder dog ikke til i Odense N, men Odense C, nær Kochsgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...