Mr Thai 105 Skrevet 13. Februar, 2020 (edited) Hej Eroguide Jeg bliver nødt til at spørge herinde.. Er der nogen, som har erfaring med denne skønhed.. ellers må jeg tage en for holdet på mandag.. damn, hun ser lækker ud, og til okay priser.. me like... https://annoncelight.dk/showad/250439https://annoncelight.dk/showad/250439 Redigeret 13. Februar, 2020 af Mr Thai Forkert overskrift 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 102 Skrevet 13. Februar, 2020 Anna har før fået rigtige gode anmeldelser her. Jeg tænker også at afgive hende et besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 13. Februar, 2020 (edited) Prøv at søge på hende på fyn Redigeret 13. Februar, 2020 af estat92 har fundet linket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynDK 36 Skrevet 13. Februar, 2020 Hun er normalt sammen med Monika, har kun hørt godt om hende, kender kun MonikaMoon. Men er kvaliteten den samme bliver du ikke snydt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 13. Februar, 2020 Søg i Fyn-forummet - der står masser af anmeldelser af dejligheden. Men hvad f----- laver hun i Århus. Hun skal da tilbage til Fyn og forkæle os fynboer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FynDK 36 Skrevet 14. Februar, 2020 stein skrev, for 15 timer siden: Søg i Fyn-forummet - der står masser af anmeldelser af dejligheden. Men hvad f----- laver hun i Århus. Hun skal da tilbage til Fyn og forkæle os fynboer Enig, hun har sin plads her, men på den anden side, så må de vel godt se hvad de normalt går glip af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 15. Februar, 2020 FynDK skrev, den 14.2.2020 at 12:29: Enig, hun har sin plads her, men på den anden side, så må de vel godt se hvad de normalt går glip af Århusanerne kan vist ikke klage over udbudet af smukke unge GPér selv uden smukke Anna så lad dog os få lov at beholde hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 17. August, 2020 Synes hun er kedelig. Fik ikke de lovede ydelser og det var generelt en flad oplevelse. Betalte for super fransk og det påstod hun ikke var aftalt etc. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bujan 175 Skrevet 17. August, 2020 Tehtdk skrev, for 42 minutter siden: Synes hun er kedelig. Fik ikke de lovede ydelser og det var generelt en flad oplevelse. Betalte for super fransk og det påstod hun ikke var aftalt etc. Lyder til at kemi eller aftale er ude i hampen. Og det er jo ærgerligt for dig. Men tror du har ramt et uheldigt moment. kedelig tænker jeg slet ikke. Det må være noget med kemi ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg