Hop til indhold
TYR1975

Fingerringe

Recommended Posts

Hej.

Hvad gør det for jer når i skal mødes med en kvinde?

Jeg har en fetich for at hun har fingerringe på det er mega turn on for mig, når hun har fat i min pik det er visuelt så frækt Også gerne neglelak.

Hvad med jer andre??

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig har det ikke nogen større betydning. Ringe kan helt klart være pæne som udsmykning lige som former for pircinger kan være pæne men har personligt ikke nogen fetish omkring det. Hvad neglelak angår er jeg også lidt fan da det har det med at lige give den der ekstra til det feminine men igen skal det være fordi hun lyster at have det på.

For mig er der mange andre ting på den visuelle side der betyder mere må jeg indrømme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ligeglad, bare hun husker at tage skoene af i sengen. Hader det virkelig

Til gengæld tænder dufte helt vildt. Er du så færdig det kan starte mig. (Men på den anden side ikke altid godt at stinke af fremmed kvinde... såhh)

Har nogen gange tænkt på at sende en parfume til pigen dagen i forvejen. Men ikke helt sikker på reaktionen. (Antyder du jeg lugter :shock:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TYR1975 skrev, for 3 timer siden:

Hej.

Hvad gør det for jer når i skal mødes med en kvinde?

Jeg har en fetich for at hun har fingerringe på det er mega turn on for mig, når hun har fat i min pik det er visuelt så frækt Også gerne neglelak.

Hvad med jer andre??

Ja gerne fingerringe på alle fingre, også gerne armbånd/armringe og øreringe. Også ja tak til neglelak, og meget gerne lange negle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Aaadr ingen ringe. De er nogle af de største bakterie depoter der findes, på linie med trykknappen på toilettet.

Og slet ikke lange negle, eller tingel tangel isenkram, om hals, håndled eller i ørene. 

Det er skide irriterende at få en ørering i munden når man vil nappe lidt i øreflippen, eller i øjet når hun bøjer sig ned mod mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Aaadr ingen ringe.

Nånå, aaadr ligefrem... Så bastant :rolleyes:

Nogen af os går jo med vielsesring - apropos debatten om at tage den af ved diverse sidespring :D 

Men sådan er det jo med så meget, som ser flot ud... Smykker, pynt, tingeltangel, makeup, frisuren der bare sidder spot on.... Under sex er alle de ting i vejen, og resten bliver til pandaøjne og bollehår :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nikita Darling skrev, for 14 minutter siden:

Så bastant

Det´r maiiiiiiii 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...