Hop til indhold

Fingerringe

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Hvad gør det for jer når i skal mødes med en kvinde?

Jeg har en fetich for at hun har fingerringe på det er mega turn on for mig, når hun har fat i min pik det er visuelt så frækt Også gerne neglelak.

Hvad med jer andre??

Skrevet

For mig har det ikke nogen større betydning. Ringe kan helt klart være pæne som udsmykning lige som former for pircinger kan være pæne men har personligt ikke nogen fetish omkring det. Hvad neglelak angår er jeg også lidt fan da det har det med at lige give den der ekstra til det feminine men igen skal det være fordi hun lyster at have det på.

For mig er der mange andre ting på den visuelle side der betyder mere må jeg indrømme.

Skrevet

Jeg er ligeglad, bare hun husker at tage skoene af i sengen. Hader det virkelig

Til gengæld tænder dufte helt vildt. Er du så færdig det kan starte mig. (Men på den anden side ikke altid godt at stinke af fremmed kvinde... såhh)

Har nogen gange tænkt på at sende en parfume til pigen dagen i forvejen. Men ikke helt sikker på reaktionen. (Antyder du jeg lugter :shock:)

Skrevet
TYR1975 skrev, for 3 timer siden:

Hej.

Hvad gør det for jer når i skal mødes med en kvinde?

Jeg har en fetich for at hun har fingerringe på det er mega turn on for mig, når hun har fat i min pik det er visuelt så frækt Også gerne neglelak.

Hvad med jer andre??

Ja gerne fingerringe på alle fingre, også gerne armbånd/armringe og øreringe. Også ja tak til neglelak, og meget gerne lange negle :)

Skrevet

Aaadr ingen ringe. De er nogle af de største bakterie depoter der findes, på linie med trykknappen på toilettet.

Og slet ikke lange negle, eller tingel tangel isenkram, om hals, håndled eller i ørene. 

Det er skide irriterende at få en ørering i munden når man vil nappe lidt i øreflippen, eller i øjet når hun bøjer sig ned mod mig. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Aaadr ingen ringe.

Nånå, aaadr ligefrem... Så bastant :rolleyes:

Nogen af os går jo med vielsesring - apropos debatten om at tage den af ved diverse sidespring :D 

Men sådan er det jo med så meget, som ser flot ud... Smykker, pynt, tingeltangel, makeup, frisuren der bare sidder spot on.... Under sex er alle de ting i vejen, og resten bliver til pandaøjne og bollehår :D 

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 14 minutter siden:

Så bastant

Det´r maiiiiiiii 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.