Hop til indhold
VeryCurious

Aarhus stunning Kara few days only (Nadine)

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/291480

Igår havde jeg fornøjelsen af at besøge Kara (Nadine) i Aarhus. Spoiler alet: Det var helt i top. Formentlig min bedste oplevelse indtil videre.

Booking gik let over sms og 30min senere var bilen parkeret. På vej til adressen skrev jeg, at jeg var fremme, hvorefter hun sendte etage/dør-angivelse. Ved døren blev jeg buzzet ind med det samme, så ingen træg ventetid i gadens mylder.

Hvorfor så Kara. Jo.. Hendes billeder. Smuk, ung, sød og slank. Nysgerrigheden vandt - for hvis det var ægte billeder, ville jeg ikke snydes for at møde hende. Nogle af billederne er måske lidt for polerede, men der skal også altid trækkes lidt fra. Jeg kunne finde flere tilkendegivelser om, at hun bruger ægte billeder, men både positive og negative oplevelser. Men hvorfor skulle jeg ikke kunne være en af dem, der ville få en god oplevelse? = Afsted i retning mod Århus.

I døren bliver jeg mødt af en høj (nok lidt over 1.70) og utroligt slank og velproportioneret pige. Akkurat så køn som på hendes billeder men mere naturlig. Hun havde en let makeup på, lækkert lingeri og en stropløs sort top. Lidt smykker også. Hun havde tydligevis gjort noget ud af sig selv, og sikke et resultat. Wow! Langt lysebrunt slangekrøllet hår som på billederne. De må være næsten helt nye de billeder. Hun smilede og jeg smeltede. Væk var sommerfuglene og nervøsiteten nærmest omgående.

Jeg kom ind, fik overtøjet af, og jeg fik givet hånden og sagt pænt goddag. Det var måske lidt for formelt set i bakspejlet. Ind i sofaen hvor vi gik pris-arket igennem. På forhånd havde hun spurgt til tid og vi havde aftalt 30min til 800kr. Da vi så sad der i sofaen fik jeg lagt superfransk oveni til +300kr. Og trods sprogbarrieren gik kommunikationen let - i det hele taget så var kemien der bare. Vi snakkede og grinte af når vi ikke forstod hinanden fremfor akavet stilhed. 

Jeg fik et håndklæde, og blev vist gennem den fine lejlighed, som var både pæn og ren, og så var der lyst. Men det ville også være en skam at gemme sig i mørket, når man ser ud som hun gør. Bruseren var så noget værre skrammel. Det var sådan en spare-en, så der kom næsten ingen vand ud, så bad tog lidt længere en ellers. Men det kan hun jo ikke gøre for.

Tilbage hos Kara trak hun mig hen til sengen og satte sig selv på knæ i sengen med ryggen til. Hun smøg sig op og ned af mig, gned og maste sin perfekte numse mod mit skridt og førte mine hænder på opdagelse på sin slanke krop. Av av av det var frækt! Og jeg skal love for at den behandling gik lige i banditten. Lækkert blowjob hvor kuglerne ikke blev overset, hvilket er et stort plus i min bog. Intens øjenkontakt og frække blikke. Tak skal du have hvor var det godt!

Så på med regnfrakken og igang. Og sikke en tur. Det var som om vi bare klikkede, på en eller anden måde bare gik i hak. Stillingerne fungerede bare og vi gled nærmest fra den ene til den næste stilling uden at udveksle ord, uden akavede pauser og misforståelser. Der var lige lidt i starten, hvor hun holdte mig lidt tilbage i at komme for dybt i hende, men så tog vi det bare i lange seje træk helt roligt indtil hun løsnede op og gav plads.

Vi endte i en doggy hvor hun lagde overkroppen helt ned på sengen og svejede godt i lænden, så jeg virkelig kunne komme til. Det må være min nye yndlingsstilling - i hvert fald med hende.

Sikke en invitation og sikke en udsigt ud over denne smukke skabning med hendes lange slange ben, de struttende og faste balder, så stejlt ned af bakke som på vej mod et vinter-OL skihop, som ender ved skulderbladene delvist dækkede af de lange slangekrøller. Og jeg var der næsten, så jeg lod tempoet stige, dybe stød men, hurtigere og hurtigere - måtte liige rykke os lidt tilbage for ikke at havne helt oppe i enden af sengen, og så den uundgåelige kulmination af vores fælles indsats. Jamen altså sikke en omgang. Jeg var helt malket tør.

Måske har jeg også set/lydt lidt medtaget, for så bød hun på en cola. Jeg synes, hun så rigeligt allerede havde opfyldt hendes del af aftalen og derudover opfyldt alle mulige kriterier for hvad man kan tillade sig at forvente. Men jeg trængte faktisk til et glas Cola, så det var perfekt.

Vi sad lidt sammen, hvorefter jeg gik i bad igen og vi tog afsked med et knus og et kindkys. Jeg tror faktisk jeg har savnet hende siden det øjeblik da døren gik i bag mig. 

Under hele besøget var hun nærværende uden at se på telefon og uden at stille et ur eller være opmærksom på tiden. 

Til jer, der stadig er med mig efter denne nok unødvendigt lange smøre: Jeg kan jo ikke love jer, at I kan få den samme oplevelse med hende. Men jeg kan berette om min, og jeg kan give min klare anbefaling af hende. I min verden er hun det reneste guld.

Må I alle have en dejlig dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...