Hop til indhold

Recommended Posts

I did visit Melissa in Fredericia.
Wau - that was a wonderful experience.
she is young and absolutely  beautiful. very prette face a beautiful smile and brilliant eyes.
Her body is young and perfect soft skin end just perfect in anyway - shea dream-girl in y eyes.
On top of that she is really nice and sweet
a wonderful experience with a gorgeous girl

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 58 minutter siden:

Hvorfor skriver du på engelsk.....

 

Det gjorde jeg fordi, jeg synes det må være rart for den søde pige at kunne læse hvad vi skriver om hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
sven-erik skrev, for 5 timer siden:

Det gjorde jeg fordi, jeg synes det må være rart for den søde pige at kunne læse hvad vi skriver om hende :-)

Sød pige eller ej, nu er det ligesom hende som besøger Danmark og ikke os som besøger Østeuropa

Man må vel gå udfra hun er her for at tilfredsstille os og ikke omvendt?

Nok om det, enige bliver vi nok aldrig på Eg ( nok heller ikk i den i den virkelige verden ) 

Men tænker blot, hvis Danmark fortsætter i den stil som lægges for dagen, feks. Fb mv

Ja så om og nok inden 10 år så taler vi alle engelsk i dk for netop at ta hensyn til de udefrakommende? 

Må atter engang undskyld, afsporring og 

Tilbage til Ts :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu venner....hvorfor i alverden ikke bare rose trådstarter for en fin anmeldelse, og så se igennem hvilket sprog han har valgt at skrive den på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sven-erik skrev, den 13.2.2020 at 13:22:

Det gjorde jeg fordi, jeg synes det må være rart for den søde pige at kunne læse hvad vi skriver om hende :-)

Det er næppe formålet med anmeldelser på EG. De piger som er interesseret, kan Google en oversættelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...