Hop til indhold

Bedste massage omkring Horsens, hvor får man det

Featured Replies

Skrevet

syntes der er meget stor forskel på massagen man kan få. Så efterlyse lidt hjælp til at finde det rette sted eller nok mere den rette pige.

Søger en god gerne hård nassage som det absolutte vigtige, hvis pigen så er smuk og til mere er det bare bonus.

Forestiller mig områder afgrænset med vejle, silkeborg, århus som ydergrænse.

Redigeret af 62peter

Skrevet

Der er også en rigtig god Thai massage ,nær horsens ca 15km derfra , i lansbyen Hundslund  , nemlig Natthida  Thai massage , Hård god proff. massage ,og hun er også en flot kvinde .

Skrevet
tronheim skrev, for 11 timer siden:

Der er også en rigtig god Thai massage ,nær horsens ca 15km derfra , i lansbyen Hundslund  , nemlig Natthida  Thai massage , Hård god proff. massage ,og hun er også en flot kvinde .

Har været der ikke noget at råbe hu rar for hun kom også selv en gang i mellem og fik varmet fingre 

Skrevet
sofus 2 skrev, for 12 timer siden:

Har været der ikke noget at råbe hu rar for hun kom også selv en gang i mellem og fik varmet fingre 

Hvad mener du egentlig med,  hun kom også selv engang imellem og fik varmet fingre,  Den forstod jeg desværre ikke .

Massagen  jeg fik var af Natthida selv og den var ok og dybdegående , sex delen kan jeg ikke svare på , da jeg kun fik massage .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.