Hop til indhold
62peter

Bedste massage omkring Horsens, hvor får man det

Recommended Posts

syntes der er meget stor forskel på massagen man kan få. Så efterlyse lidt hjælp til at finde det rette sted eller nok mere den rette pige.

Søger en god gerne hård nassage som det absolutte vigtige, hvis pigen så er smuk og til mere er det bare bonus.

Forestiller mig områder afgrænset med vejle, silkeborg, århus som ydergrænse.

Redigeret af 62peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er også en rigtig god Thai massage ,nær horsens ca 15km derfra , i lansbyen Hundslund  , nemlig Natthida  Thai massage , Hård god proff. massage ,og hun er også en flot kvinde .

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 11 timer siden:

Der er også en rigtig god Thai massage ,nær horsens ca 15km derfra , i lansbyen Hundslund  , nemlig Natthida  Thai massage , Hård god proff. massage ,og hun er også en flot kvinde .

Har været der ikke noget at råbe hu rar for hun kom også selv en gang i mellem og fik varmet fingre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sofus 2 skrev, for 12 timer siden:

Har været der ikke noget at råbe hu rar for hun kom også selv en gang i mellem og fik varmet fingre 

Hvad mener du egentlig med,  hun kom også selv engang imellem og fik varmet fingre,  Den forstod jeg desværre ikke .

Massagen  jeg fik var af Natthida selv og den var ok og dybdegående , sex delen kan jeg ikke svare på , da jeg kun fik massage .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...