62peter 25 Skrevet 13. Februar, 2020 (edited) syntes der er meget stor forskel på massagen man kan få. Så efterlyse lidt hjælp til at finde det rette sted eller nok mere den rette pige. Søger en god gerne hård nassage som det absolutte vigtige, hvis pigen så er smuk og til mere er det bare bonus. Forestiller mig områder afgrænset med vejle, silkeborg, århus som ydergrænse. Redigeret 13. Februar, 2020 af 62peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 13. Februar, 2020 Der er en rigtig god massør i Stenderup. Hun er sød og jeg synes hun giver en god massage. Det er dog KUN massage. https://www.siamwellness.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 14. Februar, 2020 Der er også en rigtig god Thai massage ,nær horsens ca 15km derfra , i lansbyen Hundslund , nemlig Natthida Thai massage , Hård god proff. massage ,og hun er også en flot kvinde . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 14. Februar, 2020 tronheim skrev, for 11 timer siden: Der er også en rigtig god Thai massage ,nær horsens ca 15km derfra , i lansbyen Hundslund , nemlig Natthida Thai massage , Hård god proff. massage ,og hun er også en flot kvinde . Har været der ikke noget at råbe hu rar for hun kom også selv en gang i mellem og fik varmet fingre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 15. Februar, 2020 sofus 2 skrev, for 12 timer siden: Har været der ikke noget at råbe hu rar for hun kom også selv en gang i mellem og fik varmet fingre Hvad mener du egentlig med, hun kom også selv engang imellem og fik varmet fingre, Den forstod jeg desværre ikke . Massagen jeg fik var af Natthida selv og den var ok og dybdegående , sex delen kan jeg ikke svare på , da jeg kun fik massage . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg