Hop til indhold
Helbo

Dominans/Trans

Recommended Posts

Har efterhånden en del erfaring indenfor BDSM området og har besøgt en del Dominaer/Mistress i hele landet. Jeg er en Submissiv mand som først og fremmest tænder på en velplejet, og styrende Domina/Mistress i lækkert Læder/Latex outfit. Jeg er bl.a. optaget af underkastelse, bondage, afstraffelse og anallege. Jeg har samtidig en drøm om at være sammen med en feminin Trans - har længe taget tilløb til dette, men er stadig en novice på dette område.  Så jeg vil høre om nogle af jer har erfaringer med en feminin dominerende Trans - helst i det Jyske/Fynske område. Jeg har pt. kik på de aktuelle Transer - Agatha Russelll og Trans Tina. Nogen som har erfaring/ kan anbefale en af disse eller en anden aktuel Trans indenfor BDSM området? Findes der evt. også en Domina/Mistress som i Danmark/Nordtyskland samarbejder med en feminin Trans og tilbyder seancer sammen med en Trans?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helbo skrev, for 2 timer siden:

Tak for respons - ja, men hun er ikke lige min type. 

Håber det kommer flere input. 

Synd, at hun ikke er din type. Madame Eliasbeth er nok det mest fantasifulde, perverse og hårde domina jeg har mødt. 

Du vil ikke fortyde et møde med hende.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aalborg Køter @Pite 

Tak for anbefalingerne, og de pæne ord Kørter. 

Jeg tænker at Valentina ,som også tilbyder Dominans kunne være en mulighed for denne Helbo.

Hun skulle efter sigende gæste Odense i ny & næ. Måske hun kan tænde dig og indfrie dine forventninger:-)

Med ønsket om en god dag.

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med lidt input. Jeg arbejder lidt videre med forslagene.
 

Undre mig der ikke er flere som har erfaringer/input med BDSM i forbindelse med Transer og/eller “alm.”  dominaer som tilbyder seancer hvor Transer indgår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...