Hop til indhold
Hangaround

Årets joke på Sundsvej, herning

Recommended Posts

Har ikke selv været der, men jeg ved at Jessy foretrækker København, da jeg har efterspurgt hendes besøg i Jylland en del gange. 

men nu er der tilsyneladende dukket to tvillinger søstre op på Sundsvej. De må være tvillinger da de går under andre navne men har identiske billeder med Jessy og hendes kompagnon, Alice.  

https://annoncelight.dk/showad/248346

pigerne der er på billederne er rosende omtaler her på siden, under Sjællands-sektionen. 

Men jeg tvivler stærkt at det er dem man møder!

en der tager en for holdet?:P

Redigeret af Hangaround

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er rigtig mange piger som vælger og pynte sig med lånte fjer og selvfølgelig er det klart at rigtig mange fyre spørger ind til tingene på EG, men jeg må tilstå at der er også en del herinde på EG som vælger og smide en anmeldelse op på en pige, så hun fremstår troværdigt.

Det er set flere gange og jeg har min mistanke hver gang jeg læser en anmeldelse - er den nu sand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, for 16 timer siden:

Det er set flere gange og jeg har min mistanke hver gang jeg læser en anmeldelse - er den nu sand.

Det er så sandt som det står skrevet. Dog anmelder jeg ikke, denne gang. Nok mere ment som en advarsel. 

da jeg ikke tror på at man møder hende der kaldte sig Jessy før i tiden i kbh. Hvorfor skifte navn, hvis der allerede ligger en masse positive anmeldelser på EG

Del dette indlæg

Link til indlæg

i'm first time in Herning, i'm used to work as a Jessy Hot in København. 

I have a lot of fulfilled clients whose are comming back to me and I forgot to take the same name from København.

Come and see I'm the same girl rather than writing your wrong thinking <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweet1 skrev, for 3 timer siden:

i'm first time in Herning, i'm used to work as a Jessy Hot in København. 

I have a lot of fulfilled clients whose are comming back to me and I forgot to take the same name from København.

Come and see I'm the same girl rather than writing your wrong thinking <3

Okay I’ll do that before I write anything else. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...