Hop til indhold

Årets joke på Sundsvej, herning

Featured Replies

Skrevet

Har ikke selv været der, men jeg ved at Jessy foretrækker København, da jeg har efterspurgt hendes besøg i Jylland en del gange. 

men nu er der tilsyneladende dukket to tvillinger søstre op på Sundsvej. De må være tvillinger da de går under andre navne men har identiske billeder med Jessy og hendes kompagnon, Alice.  

https://annoncelight.dk/showad/248346

pigerne der er på billederne er rosende omtaler her på siden, under Sjællands-sektionen. 

Men jeg tvivler stærkt at det er dem man møder!

en der tager en for holdet?:P

Redigeret af Hangaround

Skrevet

Der er rigtig mange piger som vælger og pynte sig med lånte fjer og selvfølgelig er det klart at rigtig mange fyre spørger ind til tingene på EG, men jeg må tilstå at der er også en del herinde på EG som vælger og smide en anmeldelse op på en pige, så hun fremstår troværdigt.

Det er set flere gange og jeg har min mistanke hver gang jeg læser en anmeldelse - er den nu sand.

Skrevet

It's true that We were in København earlier, but now we are in Herning until 15.02.2020<3

Skrevet
  • Author
2cool skrev, for 16 timer siden:

Det er set flere gange og jeg har min mistanke hver gang jeg læser en anmeldelse - er den nu sand.

Det er så sandt som det står skrevet. Dog anmelder jeg ikke, denne gang. Nok mere ment som en advarsel. 

da jeg ikke tror på at man møder hende der kaldte sig Jessy før i tiden i kbh. Hvorfor skifte navn, hvis der allerede ligger en masse positive anmeldelser på EG

Skrevet

i'm first time in Herning, i'm used to work as a Jessy Hot in København. 

I have a lot of fulfilled clients whose are comming back to me and I forgot to take the same name from København.

Come and see I'm the same girl rather than writing your wrong thinking <3

Skrevet
  • Author
sweet1 skrev, for 3 timer siden:

i'm first time in Herning, i'm used to work as a Jessy Hot in København. 

I have a lot of fulfilled clients whose are comming back to me and I forgot to take the same name from København.

Come and see I'm the same girl rather than writing your wrong thinking <3

Okay I’ll do that before I write anything else. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Hangaround skrev, den 14.2.2020 at 03:24:

Okay I’ll do that before I write anything else. 

Hvad fandt du så ud af?

Skrevet
  • Author

Troede ikke på det så lod være, men har i det mindste ikke skrevet mere på tråden. ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.