Sexlover4you 100 Skrevet 12. Februar, 2020 Hej EG Er der egenligt nogle GP'er der tilbyder Sploshing ? Den "madglade" /T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 12. Februar, 2020 Archer termen for sprøjteorgasme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 12. Februar, 2020 Den eneste måde du finder ud af det er ved at kontakte GP´erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 12. Februar, 2020 Jeg elsker den verden vi lever i Tror aldrig jeg har set det tilbudt... Det kræver nok en rundringning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 12. Februar, 2020 Ratata skrev, for 1 time siden: Sploshing: Wow, jeg har godt nok spillet pik med mange skøre ting (fx flødeskum, kirsebærsauce og acrylmaling), men aldrig spaghetti og kødsovs 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. Februar, 2020 Hvis det er smurt på en kvinde, er det så dåsemad? Jeg har iøvrigt en palle Beauvais forloren skildpadde stående, hvis der er nogen der skal have noget med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 933 Skrevet 13. Februar, 2020 Fra nu af vil spagetti med kødsovs smage anderledes.....siger det bare..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 527 Skrevet 13. Februar, 2020 ` Liv skrev, for 16 timer siden: acrylmaling ???? Terpentinbaseret og ikke til at få af igen ??? EksilKøbenhavner skrev, for 18 timer siden: Jeg elsker den verden vi lever i Ja, det er også en måde at sige det på..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 13. Februar, 2020 Hr_T skrev, for 4 minutter siden: ` ???? Terpentinbaseret og ikke til at få af igen ??? Nej nej, vandbaseret naturligvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg