Hop til indhold
Guest Aros

Mona, Mee Dee Langenæs

Recommended Posts

Guest Aros

Mee Dee er et velbesøgt sted har jeg erfaret. Der har i hvert fald været et rend af kunder ved døren de seneste 3-4 gange jeg har været der. 

Skyldes nok bl.a. at Pen styrer stedet og bl.a. tager imod kunder, og hun er kendt hos mig og en del andre for det positive, og tror har en del stamkunder, i alle tilfælde er hun tit optaget. 

Men der er en anden dejlig pige på stedet. Mona hedder hun. Hun kan også være årsag til travlheden.  Hun er vel 30 +, pænt ansigt, fin krop og store bryster, der virker naturlige (muligvis er de hjulpet lidt på vej dog).

Hun giver super massage, og dejlig FP.  Absolut nærværende og opmærksom på ens behov.  Mona hører på mange parametre blandt de bedre blandt thaierne i Århus, og kan bestemt anbefales.

Desværre er det ikke muligt at få en troværdig tidsbestilling deroppe grundet Pens måde at styre stedet på. Du kan godt bestille tid officielt hos en bestemt pige, men de holder kun tiden for en hvis der ingen andre kommer, har jeg erfaret 3 gange, hvor jeg har måttet vente 20-45 min selvom jeg havde tid.   :D  Ergo kan man ikke bestille tid. Så det er jeg endegyldig stoppet med.

http://meedee-thaimassage.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
nice guy skrev, for 7 timer siden:

Hvad er FP?

Hej Nice gay.

Sig mig lige----du har været medlem i snart 7 år og med en  del anmeldelser, så du burde vide det allerede nu eller for længe siden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, for 3 timer siden:

Hej Nice gay.

Sig mig lige----du har været medlem i snart 7 år og med en  del anmeldelser, så du burde vide det allerede nu eller for længe siden...

Jeg troede faktisk at den stod for

Fisse Puden

Det er den hvor man betaler mange penge til at lægge ens hoved på Monas, Pens eller Apps fisse og tage sig en middags siesta.

:) :) :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, for 5 timer siden:

Hej Nice gay.

Ah kom nu Aalborg

Min kommentar var ikke skrevet til at gøre dig sur, men den var skrevet som et støtte til din. 

Jeg holdte sgu da med dig :) :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, for 5 timer siden:

Hej Nice gay.

Hej 'Niarn',

Beklager - vi er ikke alle med så stor indsigt som dig i div. ydelser og forkortelser af den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Dejligt vejr vi har i dag, kære gode venner ;)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Aros skrev, for 3 timer siden:

Dejligt vejr vi har i dag, kære gode venner ;)

Ja, der er nogle der har glemt at trykke på PYT knappen,det var jo det

vi skulle i denne uge, ifølge moderator.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Er der nogen der ved hvor Mona arbejder henne nu ? Tilsyneladende ikke mere hos Mee Dee :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...