Guest Aros Skrevet 12. Februar, 2020 Mee Dee er et velbesøgt sted har jeg erfaret. Der har i hvert fald været et rend af kunder ved døren de seneste 3-4 gange jeg har været der. Skyldes nok bl.a. at Pen styrer stedet og bl.a. tager imod kunder, og hun er kendt hos mig og en del andre for det positive, og tror har en del stamkunder, i alle tilfælde er hun tit optaget. Men der er en anden dejlig pige på stedet. Mona hedder hun. Hun kan også være årsag til travlheden. Hun er vel 30 +, pænt ansigt, fin krop og store bryster, der virker naturlige (muligvis er de hjulpet lidt på vej dog). Hun giver super massage, og dejlig FP. Absolut nærværende og opmærksom på ens behov. Mona hører på mange parametre blandt de bedre blandt thaierne i Århus, og kan bestemt anbefales. Desværre er det ikke muligt at få en troværdig tidsbestilling deroppe grundet Pens måde at styre stedet på. Du kan godt bestille tid officielt hos en bestemt pige, men de holder kun tiden for en hvis der ingen andre kommer, har jeg erfaret 3 gange, hvor jeg har måttet vente 20-45 min selvom jeg havde tid. Ergo kan man ikke bestille tid. Så det er jeg endegyldig stoppet med. http://meedee-thaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nerazzurri 18 Skrevet 12. Februar, 2020 nice guy skrev, for 7 minutter siden: Hvad er FP? Fuld Pakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 650 Skrevet 13. Februar, 2020 Men fint man lige kan sidde og vente hos bagerne skråt over for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 13. Februar, 2020 nice guy skrev, for 7 timer siden: Hvad er FP? Hej Nice gay. Sig mig lige----du har været medlem i snart 7 år og med en del anmeldelser, så du burde vide det allerede nu eller for længe siden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 13. Februar, 2020 Aalborg skrev, for 3 timer siden: Hej Nice gay. Sig mig lige----du har været medlem i snart 7 år og med en del anmeldelser, så du burde vide det allerede nu eller for længe siden... Jeg troede faktisk at den stod for Fisse Puden Det er den hvor man betaler mange penge til at lægge ens hoved på Monas, Pens eller Apps fisse og tage sig en middags siesta. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 13. Februar, 2020 Aalborg skrev, for 5 timer siden: Hej Nice gay. Sig mig lige----du har været medlem i snart 7 år og med en del anmeldelser, så du burde vide det allerede nu eller for længe siden... Ah kom nu Aalborg Min kommentar var ikke skrevet til at gøre dig sur, men den var skrevet som et støtte til din. Jeg holdte sgu da med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 86 Skrevet 13. Februar, 2020 Aalborg skrev, for 5 timer siden: Hej Nice gay. Sig mig lige----du har været medlem i snart 7 år og med en del anmeldelser, så du burde vide det allerede nu eller for længe siden... Hej 'Niarn', Beklager - vi er ikke alle med så stor indsigt som dig i div. ydelser og forkortelser af den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 13. Februar, 2020 (edited) Dejligt vejr vi har i dag, kære gode venner Redigeret 13. Februar, 2020 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 13. Februar, 2020 Aros skrev, for 3 timer siden: Dejligt vejr vi har i dag, kære gode venner Ja, der er nogle der har glemt at trykke på PYT knappen,det var jo det vi skulle i denne uge, ifølge moderator. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. Maj, 2020 Er der nogen der ved hvor Mona arbejder henne nu ? Tilsyneladende ikke mere hos Mee Dee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg