Hop til indhold

SVENDBORG , SMUKKE KISHA

Featured Replies

Skrevet

Halløj...

Fik lige øje på Kisha der er i Svendborg et par dage. Har søgt lidt efter hende og der er både meget positive og rigtigt negative ting om hende. Er her nogen der har rimelig ny info fra et besøg hos hende?
Gider reelt ikke rigtigt brænde penge af på hende for så bagefter at få at vide at "det kunne jeg da godt have sagt"... Ellers er jeg muligvis villig til at tage en tur for holdet hvis jeg er frisk til det inden hun når at smutte.

https://annoncelight.dk/showad/201903

God aften herfra. :-) 

Skrevet

Jeg har kun haft gode oplevelser med hende - ligger dog et par år tilbage - men tænker ikke hun har ændret sig ..... ud over brysterne har fået et løft ;-)

Skrevet
  • Author
Interlock skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har kun haft gode oplevelser med hende - ligger dog et par år tilbage - men tænker ikke hun har ændret sig ..... ud over brysterne har fået et løft ;-)

Tak for svaret... Ahhh kunstige bryster er ikke lige mig. Øv.... Men da jeg ikke lige har mulighed for at tage til Odense de næste dage og begæret efter kvinder fylder min krop kunne det være jeg skulle give hende en chance alligevel. :-) 

Skrevet
  • Author
BigGuy90' skrev, for 11 timer siden:

fik du set hende? :)

Desværre ikke, har ligget underdrejet med dårlig hals og forkølelse. Heldigvis er det ovre nu, så håber på lidt sjov. Men ikke med hende da hun desværre er smuttet igen. Håber hun kommer tilbage inden længe. Er lidt nysgerrig på hende. :-P 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.