Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det har jeg virkelig svært ved at forestille mig.

Og med de priser kan jeg ikke forestille mig ordentlige forhold ift. frivillighed mm. men måske bare mig?!

Redigeret af MisterT

Skrevet
MisterT skrev, for 11 timer siden:

Det har jeg virkelig svært ved at forestille mig.

Og med de priser kan jeg ikke forestille mig ordentlige forhold ift. frivillighed mm. men måske bare mig?!

Det er altså ikke fantasipriser, men ret meget hvor de bør ligge for en polsk kvinde i trediverne. Alderen tror jeg ikke på, og billederne er nok også lidt for fancy. Tror virkeligheden får svært ved at leve op til dem...

Skrevet

Prisen for polske kvinder.... hmmmm!

Det syntes jeg sgu er nedladende og at omtale GP’er som en handelsvare på lige fod med en død genstand. 

Det er ikke, at jeg tror at det er din hensigt, men jeg ville tænke over det!

Skrevet

Formålet med dette forum er forbrugeroplysning, herunder diskussion af markedspriser. Hvis du ikke kan tåle det, behøver du ikke være her.

Skrevet

Jag har funderat på Lili. Jag fick Selfies skickade via Whatsapp. Men har inte kommit afsted ännu. Hon lämnar Danmark på 17/2.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.