Hop til indhold
Aarhuselsker

Prø li å hør hær

Recommended Posts

Gerne Århuselsker, du beskyldte eller hentydede til at Stump skrev under flere navne for at bakke sig selv op i en bestemt debat. Det var ikke rigtigt kom det frem i den debat, du har også været efter Starson og mistænkeliggjort hans formål med at skrive indlæg. Jeg kan godt finde debatterne men du ved jo også det er rigtigt, hvad jeg skriver.

Det andet du skriver, ja det ser vi jo bare forskelligt på, jeg har grundigt skrevet hvad jeg mener. Mange af dine fortolkninger af debatter er jeg slet slet ikke enig i overhovedet, men jeg respekter din opfattelse, respekterer du også hvis andre har en anden opfattelse end dig? Du bliver nok også nød til at tage til efterretning at vi er nogle stykker der ikke mener du selv kan leve op til det du kræver af andre.

Hvis vi går på banen for at prøve på at gå efter bolden og ikke efter om man nu kan lide kvinden eller manden der spiller bolden eller ej, ja så er vi da et stykke af vejen, det kan for alle være svært at overholde men vi kan da prøve, der er vi måske enige, jeg synes så bare dit oplæg ikke lige handlede så meget om det, så skulle du have holdt det på et mere overordnet plan fremfor at rode rundt i konflikter og tage part i de konflikter også på en måde der virkede provokerende på mig og andre.

God fredag.

Nej Aros, jeg ved ikke det er rigtigt hvad du skriver

Jeg kan godt finde debatterne men du ved jo også det er rigtigt, hvad jeg skriver.

Men god fredag og weekend til dig, også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg tror hvis de herrer mødtes på et værtshus over en kop øl eller kaffe ville i have en meget hyggelig aften og i ville skilles som rigtig gode venner.

I har jo så meget til fælles:

1: I har tilsammen skrevet over 2000 indlæg om mange "spændende" prostitutionsrelaterede emner hvor i delt jeres "viden".

Desværre er der i forhold til mængden af jeres skriverier ufatteligt få brugbare reelle anmeldelser af prostiturerede.

2: I lider af den misforståelse at ytringsfrihed betyder man kan kan ævle løs på eroguide.

Ytringsfrihed er noget vi har i staten Danmark.

Eroguide er et medie hvor redaktører ( Admin og andre) fuldt lovligt kan rydde op i skidt og kanel.

I skal være glade for at det er en venlig admin der er her, for det meste af jeres skriblerier er i skidt kategorien.

3: I har meget svært ved at tolerere at andre skribenter beklikker jeres eller jeres anonyme venners anonyme indlæg. Efter næsten 20 år med internettet burde i for længst have lært at sådan er det bare i anonyme forums.

Suck it up.

4: Man kan, hvis man kigger på hvor i har skrevet, se at hovedparten af jeres indlæg er i generel debat.

Jeg nævner i flæng:

Århuselsker 746 indlæg, 28.42% i generel debat, du har måske skrevet en håndfuld anmeldelser.

Borende X 1112 indlæg,31,74% i generel debat, du har nok også skrevet en håndfuld anmeldelser.

Thorshammer 138 indlæg, 39,86% i generel debat, er der nogen anmeldelser ??

Aros 80 indlæg, 55% i generel debat, 2 reelle anmeldelser

Frasier 51 indlæg 61,74 % i generel debat, 0 anmeldelser.

Starson45 76 indlæg 96,05 % i generel debat, 0 anmeldelser.

Jeg har intet i mod i skriver, men jeg så gerne at jeres uendelige teoretiske viden blev bakket op af lidt praktisk erfaring en gang i mellem.

Det ville betyde flere anmeldelser på eroguide og ville også vise at i rent faktisk vidste hvad i talte om.

Det er det svært at tage nogen af jer alvorligt, når i skriver så meget og anmelder så lidt.

Venlig Hilsen

Sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg tror hvis de herrer mødtes på et værtshus over en kop øl eller kaffe ville i have en meget hyggelig aften og i ville skilles som rigtig gode venner.

I har jo så meget tilfælles:

1: I har tilsammen skrevet over 2000 indlæg om mange "spændende" prostitutionsrelaterede emner hvor i delt jeres "viden".

Desværre er der i forhold til mængden af jeres skriverier ufatteligt få brugbare reelle anmeldelser af prostiturerede.

2: I lider af den misforståelse at ytringsfrihed betyder man kan kan ævle løs på eroguide.

Ytringsfrihed er noget vi har i staten Danmark.

Eroguide er et medie hvor redaktører ( Admin og andre) fuldt lovligt kan rydde op i skidt og kanel.

I skal være glade for at det er en venlig admin der er her, for det meste af jeres skriblerier er i skidt kategorien.

3: I har meget svært ved at tolerere at andre skribenter beklikker jeres eller jeres anonyme venners anonyme indlæg. Efter næsten 20 år med internettet burde i for længst have lært at sådan er det bare i anonyme forums.

Suck it up.

4: Man kan, hvis man kigger på hvor i har skrevet, se at hovedparten af jeres indlæg er i generel debat.

Jeg nævner i flæng:

Århuselsker 746 indlæg, 28.42% i generel debat, du har måske skrevet en håndfuld anmeldelser.

Borende X 1112 indlæg,31,74% i generel debat, du nok også skrevet en håndfuld anmeldelser.

Thorshammer 138 indlæg, 39,86% i generel debat, er der nogen anmeldelser ??

Aros 80 indlæg, 55% i generel debat, 2 reelle anmeldelser

Frasier 51 indlæg 61,74 % i generel debat, 0 anmeldelser.

Starson45 76 indlæg 96,05 % i generel debat, 0 anmeldelser.

Jeg har intet i mod i skriver, men jeg så gerne at jeres uendelige teoretiske viden blev bakket op af lidt praktisk erfaring en gang i mellem.

Det ville betyder flere anmeldelser på eroguide og ville også vise at i rent faktisk vidste hvad i talte om.

Det er det svært at tage nogen af jer alvorligt, når i skriver så meget og anmelder så lidt.

Venlig Hilsen

Sejanus

Procentuelt ligger du højt i anmelderlser 3,5 ud af 38 indlæg.

Det der kendetegner mit forbrug på købesex markedet, er at jeg besøger den samme pige mange gange. Skriver dog kun en, måske to, anmeldelser om den samme pige. Håber det opkvalifiserer mig til at være mere troværdig :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=3239&hilit=stump her Århuselsker, god weekend til dig også.

Jeg tror vores ævl begynder at kede folk, så jeg lader det også ligge nu.

Det kan godt være det keder nogen, men man kan jo undlade at læse.

Det jeg skrev ver

Undskyld hvis gør dig uret Borge. Men dit indspark lyder sprogmæssigt nøjagtigt som Stump. Der er heller ikke noget forkert i at have to handles, blot lidt mærkeligt. Men jeg tage fejl ikke? og så kæmpe stor UNDSKYLD.

Jeg anklager i dette indlæg ikke Stump for noget som helst. Jeg spørger Borge om han også er Stump. Deri kan ligge en indirekte anklage mod Stump - meeeen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ja det kan der bestemt, specielt fordi du var uenig med Stump i mange debatter før du skrev dette. Stump opfattede det vist lidt i samme retning virkede det til. Det kan også godt være du ønsker at forsætte dette cirkus, men jeg tror sgu jeg vil lytte til de andre og koncentrere mig om nogle dejlige damer i stedet, no offence Århuselsker :D ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan der bestemt, specielt fordi du var uenig med Stump i mange debatter før du skrev dette. Stump opfattede det vist lidt i samme retning virkede det til. Det kan også godt være du ønsker at forsætte dette cirkus, men jeg tror sgu jeg vil lytte til de andre og koncentrere mig om nogle dejlige damer i stedet, no offence Århuselsker :D;)

Jamen damer er dejlige, lad os se nogle gode beretninger om dine oplevelser :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ja det skal jeg nok fortælle om det igen og lige over jo :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

4: Man kan, hvis man kigger på hvor i har skrevet, se at hovedparten af jeres indlæg er i generel debat.

Jeg nævner i flæng:

Århuselsker 746 indlæg, 28.42% i generel debat, du har måske skrevet en håndfuld anmeldelser.

Borende X 1112 indlæg,31,74% i generel debat, du har nok også skrevet en håndfuld anmeldelser.

Thorshammer 138 indlæg, 39,86% i generel debat, er der nogen anmeldelser ??

Aros 80 indlæg, 55% i generel debat, 2 reelle anmeldelser

Frasier 51 indlæg 61,74 % i generel debat, 0 anmeldelser.

Starson45 76 indlæg 96,05 % i generel debat, 0 anmeldelser

Tak for din liste, Sejanus. Jeg har nu skrevet mere end en håndfuld anmeldelser, og der ligger flere på Gimel. Men det sidste vedkommer jo egentlig ikke EG.

Jeg er i den situation, at jeg i det sidste halve år kun har besøgt den samme pige. Hende har jeg efterhånden besøgt en del gange, men kun skrevet anmeldelser af fire af disse besøg.

Mine overvejelser er nemlig gået på, om folk gider blive ved at høre om mine oplevelser med den samme pige. Derfor har jeg kun skrevet, når jeg har oplevet noget anderledes, f.eks "dobbeltfødselsdagen" 1. marts. Jeg kan jo ikke så godt skrive om piger, som jeg ikke besøger.

Derfor optræder jeg nu mest i debatten. Da der er et særskilt debatforum, er det vel også legitimt, at man bruger det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej X,

Jeg tror faktiskt det er lige precis der skoen klemmer. Du besøger kun en pige. Det er noget gammeltestamentligt moralsk over det hele; den eneste ene, jeg skal aldrig svigte dig etc. Havde du været en riktig mand, så havde du for længst taget Nikita i den blonde frisuren og trækket hende med hjem, og til din kone havde du sagt: "Nu er i to - like or love it".

Og siden havde du gået ud i natten og sexet en masse piger og skrevet om det herinde. Selvfølgelig med en ironisk og meget subtil overlegenhed overfor det modsatte køn.

Du havde været vores helt, X. Vi havde haft nogen at prøve at efterligne; en role model.

Og hvad får vi så? En mand der besøger kun en pige, og oveni købet ta'r på cykel til hende. CYKEL????

Og når du så kommer hjem, så sniger du dig over til computeren for at ikke forstyrre din kone, og skriver lidt debat. Som hvis du ved noget om noget overhoved .... der du sidder på din cykel mellem konen og Nikita....?

Vi har brug for helte, X. Ikke sympatiske mænd med sympatier.

Vi er sexkøbende mænd der kun bliver forvirrede af alt det der snak om ligestilling og selvreflektion - som hvis vi var noget slags bøsser eller noget. Hvad er der at reflektere over? Kigge indad? Det eneste jeg ser derinde er ren, rå og brutal mandlig liderlighed, og den skal sagtens ikke debatteres væk. Den skal bruges.

Jeg er mand, jeg har mine penge og mine rettigheder. Og blandt disse rettigheder svømmer det over af dejlige, smukke kvinder.

Jeg vil ikke reflektere. Jeg vill kneppe. Jeg vil ikke være forvirret. Jeg vil have en stark mandlig forebillede, der viser verden og kvinderne hvordan det skal være. Nemlig som det altid har været. En John McLane for sexkøbere: "Yippie-ki-yay baby, take it and love it"

Og hvad får jeg? Tudende små drenge, og en fast husbuk på cykel!!!

Til sidst: det at gå på bolden og ikke på manden? Hvornår så i fodbold sidst? 1941? Sparke ned manden for fanden, bare undgå dommeren.

Det rigtigt kedelige ved modern fodbold, er følsomheden og skuespillet. Grædende, forurettede drenge der kalder på opmærksomhed så snart nogen rører ved dem.

Lidt sådan er det herinde. Følsomme, forurettede drenge der får voldsomme smerter af mindste berøring. Og som stædigt kæmper for oprettelse og retfærdighed gennem at citere sønder hinanden til højre og venstre.

Der findes ingen oprettelse. Der findes ingen retfærdighed. Og der findes ingen helte.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, mine kommentarer er i rødt.

Tak for din liste, Sejanus. Jeg har nu skrevet mere end en håndfuld anmeldelser, og der ligger flere på Gimel. Men det sidste vedkommer jo egentlig ikke EG.

Jeg har faktisk læst hvad du og de andre har skrevet her på forummet inden jeg fyrede det indlæg af.

Jeg har talt 4 anmeldelser fra dig. En fra 1 marts, 1 fra royal thai, 1 fra Sawadee og et digt.

Jeg skrev mere end en håndfuld for at være på den sikre side, men har faktisk ikke kunnet finde nok nye reelle anmeldelser til en hel håndfuld. ?

Resten er så vidt jeg kan se snak om steder du har besøgt måneder før du skrev om det her på EG.

Du har i øvrigt tidligere ment at det du skrev på gimel har vedkommet EGs læsere, for du har faktisk refereret til dine anmeldelser på gimel i dine ældre indlæg. :)

Jeg er i den situation, at jeg i det sidste halve år kun har besøgt den samme pige. Hende har jeg efterhånden besøgt en del gange, men kun skrevet anmeldelser af fire af disse besøg.

Jeg kan fra 1 juli 2012 til dags dato kun finde 2; 1 marts og digtet, begge har jeg nævnt tidligere.

Til gengæld skrev du d. 9 nov 2012 at du havde fundet en lækker thaipige i Flensborg i februar 2012, men når jeg leder efter en anmeldelse her på EG findes den ikke ??

Mine overvejelser er nemlig gået på, om folk gider blive ved at høre om mine oplevelser med den samme pige. Derfor har jeg kun skrevet, når jeg har oplevet noget anderledes, f.eks "dobbeltfødselsdagen" 1. marts. Jeg kan jo ikke så godt skrive om piger, som jeg ikke besøger.

Hellere høre om oplevelser med den samme end jeres endeløse fluekneppende skænderier.

Derfor optræder jeg nu mest i debatten. Da der er et særskilt debatforum, er det vel også legitimt, at man bruger det?

Ja selvfølgelig, især hvis du kan bidrage med noget relevant og gennemtænkt input. Synes du selv du altid gør det ?

Venlig Hilsen

Sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har talt 4 anmeldelser fra dig. Den du selv refererer til, 1 fra royal thai, 1 fra Sawadee og et digt.

Jeg skrev mere end en håndfuld for at være på den sikre side, men har faktisk ikke kunnet finde nok nye reelle anmeldelser til en hel håndfuld. ?

Har du også husket "Lidt snydt" i hyggesnak?

Jeg er i den situation, at jeg i det sidste halve år kun har besøgt den samme pige. Hende har jeg efterhånden besøgt en del gange, men kun skrevet anmeldelser af fire af disse besøg.

Jeg kan fra 1 juli 2012 til dags dato kun finde 2; 1 marts og digtet, begge har jeg nævnt tidligere.

Hvis du nu pudsede brillerne en ekstra gang, vil du også finde en anmeldelse 8. september – og sandelig, om der ikke også er en 5. oktober.

Derfor optræder jeg nu mest i debatten. Da der er et særskilt debatforum, er det vel også legitimt, at man bruger det?

Ja selvfølgelig, især hvis du kan bidrage med noget relevant og gennemtænkt input, Synes du selv du altid gør det ?

På det punkt er mine indlæg vist ikke ringere end så mange andres. Hvad der er "relevant og gennemtænkt" for nogle, er det måske ikke for andre. Sådan er det. Jeg fornemmer her, at du selv synes, at dine egne skriverier opfylder de kriterier?

Også god weekend til dig.

PS: Huskede du at medtælle min anmeldelse af Miss H? Og hvor mange fingre er det nu, der er på en normal hånd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej X,

Jeg tror faktiskt det er lige precis der skoen klemmer. Du besøger kun en pige. Det er noget gammeltestamentligt moralsk over det hele; den eneste ene, jeg skal aldrig svigte dig etc. Havde du været en riktig mand, så havde du for længst taget Nikita i den blonde frisuren og trækket hende med hjem, og til din kone havde du sagt: "Nu er i to - like or love it".

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Nej, Bananas, det ville aldrig kunne gå. Af tre grunde:

1) Jeg har ikke udseendet med mig.

2) Min kone nægter at konvertere til islam – flerkoneriets førstereligion.

3) Jeg ville få to svigermødre – og ville de kunne enes?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du også husket "Lidt snydt" i hyggesnak?

Hvis du nu pudsede brillerne en ekstra gang, vil du også finde en anmeldelse 8. september – og sandelig, om der ikke også er en 5. oktober.

På det punkt er mine indlæg vist ikke ringere end så mange andres. Hvad der er "relevant og gennemtænkt" for nogle, er det måske ikke for andre. Sådan er det. Jeg fornemmer her, at du selv synes, at dine egne skriverier opfylder de kriterier?

Også god weekend til dig.

PS: Huskede du at medtælle min anmeldelse af Miss H? Og hvor mange fingre er det nu, der er på en normal hånd?

Hejsa.

Jeg beklager jeg tog fejl.

Der er på en normal hånd 5 fingre, du har skrevet 8 anmeldelser.

Jeg er ekstremt flov over at jeg, blandt dine mere end 1100 indlæg, kun fandt 4 af dem.

God weekend til dig også.

Sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

nu synes jeg, at I bliver en smule nedlade overfor hinanden....

tror i skal stoppe debatten,

synes det ok folk er kun er med i debatterne.... og ikke ligger så mange anmeldelser...

at man kun besøger den samme pige er vel ok, men at man forsvare denne mod alt også relevant kritik, er lige voldsom nok---

synes vi er så små begyndt at få VL tilstande her inde, med klike dannelser....

og alt der giver lidt ris til nogle bestemte damer, fejes af bord, som usandt, eller anmeldesr motiver spørger man til...

kan også give mig selv kritik, jeg har også være kritiske over fra nye anmeldelser, fra nye bruger...

forsøger at blive bedre til ikke at fare ud med at være kritisk, så hurtigt....

kan kun sige at det er admi som har kunne holde stedet fra forfalde ned til VL niveau....

hvilke jeg er glad for... så mange tak for det... :)

prøvemanden....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu, hvor flueknepperi ogVL-tilstande er bragt på banen, risikerer jeg som sædvanligt at glæde nogle og støde andre ved at hænge en lås på den her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...