Fyn76 47 Skrevet 12. Februar, 2020 Hej med jer jeg har flere gange stødt på medlemmer der skriver i en anmeldelse at de følger lige med, men er der ikke en måde at man følge en tråd uden at kommentere den. håber at i kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2020 Jo, du kan trykke på Følg dette i øverste højre hjørne Men når man skriver følger så kan trådstarter se at andre har interesse i samme emne. Det ses tydeligere end antallet der er anført i Følger feltet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 12. Februar, 2020 Fyn76 skrev, for 1 minut siden: Hej med jer jeg har flere gange stødt på medlemmer der skriver i en anmeldelse at de følger lige med, men er der ikke en måde at man følge en tråd uden at kommentere den. håber at i kan hjælpe JO, lige over den grønne box i højre hjørne, er der en lille box hvor der står "Følg dette", den trykker man bare på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn76 47 Skrevet 12. Februar, 2020 Mange tak for jeres svar, men det må være mig der er lidt tungnem for jeg kan ikke finde det i beskriver, betyder det noget at det er en iPhone jeg bruger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2020 Boksen ses på PC, åbenbart ikke på telefon. Men mon ikke muligheden findes på telefon udgaven, du skal nok bare lede lidt. Ellers lav et opslag i Feedback, så er der nok en Mod der svarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 12. Februar, 2020 Fyn76 skrev, for 6 minutter siden: Mange tak for jeres svar, men det må være mig der er lidt tungnem for jeg kan ikke finde det i beskriver, betyder det noget at det er en iPhone jeg bruger Ja ok, på Iphone skal du så scrolle HELT NED i BUNDEN af tråden, for at trykke på "Følg dette" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 12. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden: Jo, du kan trykke på Følg dette i øverste højre hjørne Men når man skriver følger så kan trådstarter se at andre har interesse i samme emne. Det ses tydeligere end antallet der er anført i Følger feltet. Jeg vil nu stadig mene det vil være ret forstyrrende for en tråd, hvis alle på den måde gør opmærksom på at man følger, i stedet for blot at tilvælge det som andre har nævnt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Februar, 2020 AlfaN skrev, for 34 minutter siden: Jeg vil nu stadig mene det vil være ret forstyrrende for en tråd, hvis alle på den måde gør opmærksom på at man følger, i stedet for blot at tilvælge det som andre har nævnt. Jamen det står dig også frit for at mene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 12. Februar, 2020 Gløden skrev, for 2 timer siden: Ja ok, på Iphone skal du så scrolle HELT NED i BUNDEN af tråden, for at trykke på "Følg dette" Det er også i bunden på en Android 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 12. Februar, 2020 Rolias skrev, for 14 minutter siden: Det er også i bunden på en Android , Ja naturligvis, det er det jo nok, nu var det også mere fordi at TS spurgte om det var fordi han brugte Iphone, men ja, selvfølgelig er det jo nok ens, uanset om hvilken Smartphone der bruges 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 12. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Jamen det står dig også frit for at mene Det bliver noget rod og en uskik, hvis alle skal ind at skrive i alle de tråde de følger: "at de følger" eller sætter øjne - så bliver trådene jo kun fyldt om med det og de som kan finde ud af bruge følgefunktionen, bliver irriterede over at få notifikationer hvergang nogen skriver i en tråd "at de følger" uden at der er kommet noget reelt nyt. Via følgefunktionen kan man også nemt få et overblik over hvormange, der følger (hvis de tillader at andre må se at de følger) - så man er fri for at scrolle en lang tråd igennem og tælle sammen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 12. Februar, 2020 Gløden skrev, for 6 timer siden: Ja ok, på Iphone skal du så scrolle HELT NED i BUNDEN af tråden, for at trykke på "Følg dette" Eller roter telefonen så siden er bred nok, så står den foroven. Det er bare sidens responsive design, der gør at den ligger nederst hvis der ikke er plads nok. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg