Hop til indhold
boringguy

Thai corner i kbh. godt eller skidt. ?

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Vedr. Thai corner på Istedgade kbh.

Har været der et par gange i forbindelse med byture med drengene. .

De gange jeg har været der, har der været flere flotte shemales osv..

Har aldrig "ture" gå med nogle.. Da jeg som sagt gerne vil have min første gang med en shemale er god..

Derfor:

Nogle der kan anbefale thai corner hensyn til at prøve en shemale og hvad er jeres erfaringer med det sted samt hvad er priserne.?

Udover dette vil høre om i ved hvor man går hen og elsker. ?

Jeg tænker at jeg rigtig gerne vil prøve 1times tid+ nu da det er første gang.. Så gider helst ikke nogen lavsig kælder.. men er selvfølgelig ikke sikkert det er der de "føre" en hen til. ;-)

Men igen.. nogle erfaringer kære brødre derude.?

Mvh. Mr. Boring guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Thaicorner er en bar, og det er meget blandet hvad der sker på en given aften.

Det kommer jo an på hvem der kommer og hvad de har lyst til. ;)

Det er min erfaring at priser og steder man går hen er noget flydende alt efter hvem man er og om den trans man hooker op med kender nogen der har et klubværelse.

Jeg ved godt det ikke er megen hjælp, men så ved du da at det kan både være godt og skidt på Thaicorner.

Hilsen Sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Thaicorner er en bar, og det er meget blandet hvad der sker på en given aften.

Det kommer jo an på hvem der kommer og hvad de har lyst til. ;)

Det er min erfaring at priser og steder man går hen er noget flydende alt efter hvem man er og om den trans man hooker op med kender nogen der har et klubværelse.

Jeg ved godt det ikke er megen hjælp, men så ved du da at det kan både være godt og skidt på Thaicorner.

Hilsen Sejanus

Okey Sejanus,

Jeg må prøve mig frem.. og hvis det blir til noget, skal jeg nok skrive en anmeldelse. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der mange gange og kommer der stadig af og til. De 3-4 gange jeg har lavet en aftale med en der, er vi gået op af gasværksvej til massagestedet på samme side som Thai Corner men tættere på Vesterbrogade.

Det er et udemærket sted. Helt standard når det kommer til forholdene og den eneste problem er gå-turen fra Thai Corner og derop. Møder man en man kender, så skal de ikke være Einstein for at regne ud hvad der er ved at ske, når man kommer med sådan en mørkhåret skønhed under armen.

Jeg har både prøvet en pige, en pre-op trans og en post-op trans derfra og priserne plejer at være 1500 kr for en time +/- 2-300 kr for en time. Men det afhænger selvfølgelig af mange ting: Hvad skal i lave, hvor travlt er den aften i mødes, etc.

Håber det er svar på dine spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der mange gange og kommer der stadig af og til. De 3-4 gange jeg har lavet en aftale med en der, er vi gået op af gasværksvej til massagestedet på samme side som Thai Corner men tættere på Vesterbrogade.

Det er et udemærket sted. Helt standard når det kommer til forholdene og den eneste problem er gå-turen fra Thai Corner og derop. Møder man en man kender, så skal de ikke være Einstein for at regne ud hvad der er ved at ske, når man kommer med sådan en mørkhåret skønhed under armen.

Jeg har både prøvet en pige, en pre-op trans og en post-op trans derfra og priserne plejer at være 1500 kr for en time +/- 2-300 kr for en time. Men det afhænger selvfølgelig af mange ting: Hvad skal i lave, hvor travlt er den aften i mødes, etc.

Håber det er svar på dine spørgsmål.

Tusinde tak for info eromon.. Nu føler jeg mig mere klar til at besøge stedet.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet følgende:

Almindelig thai pige (en eller 2 gange)

Post op trans altså hvor personen har gennemgået fuldt kønsskifte og nu har vagina i stedet for penis (2 gange)

Pre op trans altså hvor personen stadig har penis(1 eller 2 gange).

Sidste gang var med en post op trans og det var ikke den store succes:

Aftalt 1000 kr for ALT (anal, oral, etc.) i 30 min.

Ankommer til det sædvanlige sted længere oppe af gasværksvej.

Her dummer jeg mig, da jeg kommer til at vise at jeg har mere end 1000 kr på mig, så pludselig skal der betales 200 kr for værelset!

Jeg protesterer og ender med 1200 for 45 min.

Selve akten var okay, men ikke super og det hele var færdigt efter 20 min.

Jeg tager selv hele ansvaret da jeg var ALT for fuld og derfor let et offer at hive penge ud af.

Thats life! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...