Hop til indhold
Mr_T

Danske Maria Lux - godt nok i Odense pt.. meeen.. ??

Recommended Posts

Hej Rødder

Er der nogen, der kan sige noget om den her skønhed???  Jeg har set hendes annonce flere gange - rundt om i landet (så håber det er okey at poste herinde)... Men er det hende? og hvordan er det med services? Og ER hun dansk? Har jo set, at "Anja" ikke er i nærheden (kan ikke lige finde link på Anja.. )

Anyway - det hende her, jeg efterlyser https://annoncelight.dk/showad/291874

Pft 

Mr T

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun deler i hvert fald navn med den danske Maria luux - men det er ikke hende på billederne :D også vil jeg tilføje at vi danske piger ikke bruger billeder med ansigt på (der kan sikkert være få undtagelser derude)

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en annonce magen til, som er mistænkelig ens. Mon ikke her er tale om 2 udenlandske piger, som forsøges fremstillet danske.

Har selv tidligere efterlyst reviews på en "dansk" pige, og fik svar som ventet at de annoncerede danske piger, men du møder en udenlandsk.

Jeg er begyndt at bede om selfies . det burde alt andet lige ikke være noget problem, specielt ikke hvor de er vist med ansigt i annoncen alligevel. Men oftest kan deres telefon ikke tage billeder, eller de kan ikke sende osv osv. 

Men så længe der er kunde som ikke afviser pigerne, ja så bliver det ved med at gå med fake fotos, som vel er 75 - 80 % af profilerne.

Så brug sitet her og lav dine reviews både godt og skidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Angel skriver. Hun deler navn med danske Maria luux. Men må sige jeg ikke synes hende her ser specielt dansk ud, men det kan jo stadig godt være hun er.

Dog vil jeg sige teksten ser dansk ud, uden stavefejl osv. 

Men med de "danske" fane annoncer for tiden jan man ikke vide sig sikker. 

Håber en af de andre mænd herinde kan berette herom :D

Ellers må du tage en for holdet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Jeg har besøgt Danske Maria Luux hos Hvidovre pigerne, men det er ikke hende der linkes til, hverken billeder eller alder passer, det ser ud som om det er en der har taget hendes navn, det lugter lidt af Fake men svært at vide, jeg ville vælge noget mere sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 57 minutter siden:

Håber en af de andre mænd herinde kan berette herom :D

En af de andre mænd, er du mand/ombygget? Havde jeg aldrig gættet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Andre mænd end ham? 

Jeg forstod den og beklager den dårlige humor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...