Mr_T 466 Skrevet 12. Februar, 2020 Hej Rødder Er der nogen, der kan sige noget om den her skønhed??? Jeg har set hendes annonce flere gange - rundt om i landet (så håber det er okey at poste herinde)... Men er det hende? og hvordan er det med services? Og ER hun dansk? Har jo set, at "Anja" ikke er i nærheden (kan ikke lige finde link på Anja.. ) Anyway - det hende her, jeg efterlyser https://annoncelight.dk/showad/291874 Pft Mr T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 12. Februar, 2020 (edited) Hun deler i hvert fald navn med den danske Maria luux - men det er ikke hende på billederne også vil jeg tilføje at vi danske piger ikke bruger billeder med ansigt på (der kan sikkert være få undtagelser derude) Redigeret 12. Februar, 2020 af Angelina Angel 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 257 Skrevet 12. Februar, 2020 Der er en annonce magen til, som er mistænkelig ens. Mon ikke her er tale om 2 udenlandske piger, som forsøges fremstillet danske. Har selv tidligere efterlyst reviews på en "dansk" pige, og fik svar som ventet at de annoncerede danske piger, men du møder en udenlandsk. Jeg er begyndt at bede om selfies . det burde alt andet lige ikke være noget problem, specielt ikke hvor de er vist med ansigt i annoncen alligevel. Men oftest kan deres telefon ikke tage billeder, eller de kan ikke sende osv osv. Men så længe der er kunde som ikke afviser pigerne, ja så bliver det ved med at gå med fake fotos, som vel er 75 - 80 % af profilerne. Så brug sitet her og lav dine reviews både godt og skidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 12. Februar, 2020 Som Angel skriver. Hun deler navn med danske Maria luux. Men må sige jeg ikke synes hende her ser specielt dansk ud, men det kan jo stadig godt være hun er. Dog vil jeg sige teksten ser dansk ud, uden stavefejl osv. Men med de "danske" fane annoncer for tiden jan man ikke vide sig sikker. Håber en af de andre mænd herinde kan berette herom Ellers må du tage en for holdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 12. Februar, 2020 Jeg har besøgt Danske Maria Luux hos Hvidovre pigerne, men det er ikke hende der linkes til, hverken billeder eller alder passer, det ser ud som om det er en der har taget hendes navn, det lugter lidt af Fake men svært at vide, jeg ville vælge noget mere sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 12. Februar, 2020 Frække Tanja skrev, for 57 minutter siden: Håber en af de andre mænd herinde kan berette herom En af de andre mænd, er du mand/ombygget? Havde jeg aldrig gættet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 12. Februar, 2020 AlfaN skrev, for 12 minutter siden: En af de andre mænd, er du mand/ombygget? Havde jeg aldrig gættet Andre mænd end ham? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 12. Februar, 2020 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Andre mænd end ham? Jeg forstod den og beklager den dårlige humor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 466 Skrevet 12. Februar, 2020 1000 tak for svarene.. Tænkte sq nok at det lugtede lidt af fisk.. Ehmnn. Fusk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg