robert 125 Skrevet 11. Februar, 2020 (edited) Hejsa Er der nogen her der har været så heldige at have den oplevelse med en glædespige? Hvordan var det? Hvordan fandt i hende? Kender i til nogen glædespiger der har det på listen/nogen i kan anbefale? Mvh Robert Redigeret 11. Februar, 2020 af robert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 11. Februar, 2020 Er det her ikke en forespørgsel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 11. Februar, 2020 Min erfaring er at lave en DP faktisk ikke er så lige til og det bliver nemt noget underligt noget. Det gjorde ikke noget godt for mig og var 100% for pigens skyld. Been there done that. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 114 Skrevet 11. Februar, 2020 Jeg har prøvet sandwich adskillige gange i klubber og i privat regi. Det har alle gange været afsindigt frækt og ophidsende. Du kan jo fx holde øje med gangbang setups - her plejer dp ofte at være på menuen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 125 Skrevet 13. Februar, 2020 AlfaN skrev, den 11.2.2020 at 22:26: Er det her ikke en forespørgsel? Hej AlfaN Tjo, hvad mener du? Mvh Robert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 13. Februar, 2020 robert skrev, for 2 timer siden: Hej AlfaN Tjo, hvad mener du? Mvh Robert Så mener jeg den bør postes i Forum for forespørgsler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 13. Februar, 2020 AlfaN skrev, for 27 minutter siden: Så mener jeg den bør postes i Forum for forespørgsler. Efterlysninger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 13. Februar, 2020 Tatra skrev, for 2 timer siden: Efterlysninger... Den skide autokorrektur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg