Oldtimer 4626 Skrevet 11. Februar, 2020 (edited) Besøgte Antonia/Annais (to navne i annoncen). Billederne viste en smækker ung kvinde og hvad der åbenbarede sig var en smækker ung kvinde. Om det var helt den samme kvinde lader jeg stå hen i det uvisse. I min optik var hun absolut værd at dyrke lidt intimiteter med. Vi aftalte en time og det blev det (-dyrtid), men det passede mig fint. Hun er en lille spinkel sag, dejlige små håndfuldsbryster, lækker lille popo og ganske køn. Hun gav respons på min behandling, men ikke den helt store klokke. Hun kysser ikke og giver fransk med overtræk. Tilgengæld passede hendes snævre fisse rigtig dejligt om minitimeren, men desværre var han ikke i humør til runde nr. to. Så vi hygge snakkede lidt og jeg fik hende tøet lidt op til at snakke om sig selv. Italiener, kosmetiker og enlig mor. Så anbefaling, ja hun er jo sød og et godt knald, men distanceret. Minus, der lugter af tobaksrøg, øv. Venligst turisten på fastlandet OT Link:https://annoncelight.dk/showad/290344 Redigeret 11. Februar, 2020 af Oldtimer glemte link 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 11. Februar, 2020 Glæder mig for dig, at det hele lykkedes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forberedelser 10 Skrevet 11. Februar, 2020 Hej folks, har spurt om en tid. Hvad tror I hvad jeg fik svaret? Halv af penge skal forudbetales. Skal jeg skrive mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 11. Februar, 2020 forberedelser skrev, 1 time siden: Hej folks, har spurt om en tid. Hvad tror I hvad jeg fik svaret? Halv af penge skal forudbetales. Skal jeg skrive mere? Aldrig aldrig aldrig forudbetaling ligemeget hvad.. det er set så mange gange folk er blevet snydt gang på gang ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 11. Februar, 2020 Godt du havde bedre held med dig end i Aalborg. Men tror du at det er rigtigt at hun er italiener? Tit og ofte ses det, at italiener betyder rumæner i denne branche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg