Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Antonia/Annais (to navne i annoncen). Billederne viste en smækker ung kvinde og hvad der åbenbarede sig var en smækker ung kvinde. Om det var helt den samme kvinde lader jeg stå hen i det uvisse. I min optik var hun absolut værd at dyrke lidt intimiteter med.

Vi aftalte en time og det blev det (-dyrtid), men det passede mig fint. Hun er en lille spinkel sag, dejlige små håndfuldsbryster, lækker lille popo og ganske køn. Hun gav respons på min behandling, men ikke den helt store klokke. Hun kysser ikke og giver fransk med overtræk. Tilgengæld passede hendes snævre fisse rigtig dejligt om minitimeren, men desværre var han ikke i humør til runde nr. to. Så vi hygge snakkede lidt og jeg fik hende tøet lidt op til at snakke om sig selv. Italiener, kosmetiker og enlig mor.

Så anbefaling, ja hun er jo sød og et godt knald, men distanceret. Minus, der lugter af tobaksrøg, øv.

Venligst turisten på fastlandet OT

Link:https://annoncelight.dk/showad/290344

Redigeret af Oldtimer
glemte link

Del dette indlæg

Link til indlæg
forberedelser skrev, 1 time siden:

Hej folks, har spurt om en tid. Hvad tror I hvad jeg fik svaret? Halv af penge skal forudbetales. Skal jeg skrive mere?

Aldrig aldrig aldrig forudbetaling ligemeget hvad.. det er set så mange gange folk er blevet snydt gang på gang !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...