Hop til indhold

Recommended Posts

Undskyld henvisningen til dette gamle slogan for Bilka. Jeg kunne ikke lade være;)

Men der var nu ikke meget discount over mit besøg hos Erica - tværtimod. Jeg er sgu begejstret. Kan næsten ikke få armene ned. Et besøg i Top 10. En ualmindelig skøn og dejlig pige. De 20 år passer fint. En rigtig ung tøs, der fniser koket og bare går direkte ind i hjertekulen (og i de nedre regioner). Gudesmuk. Især billede 2, hvor hun står med Ekstra Bladet er spot on.  Men selv om de andre billeder er lidt photoshoppede, så skuffer Erica ikke IRL. Smukt ansigt, langt sort hår, brune øjne, flot krop og nogle fantastiske naturlige ungpigebryster. Solbrun krop. Det viser sig, at hun er halv lettisk og halv tyrkisk. Fantastisk kombi:P Hun har et par tattoos, men de virker overhovedet ikke skæmmende. Jeg skulle være lidt smart og spurgte, om hun var fra Vilnius. Igen burde jeg have lidt mere styr på min research;)

Men som sagt ud over at være billed skøn, så var hun ualmindeligt imødekommende. Smilende og med et glimt i øjet. Og slet ikke berøringsangst. Taler lidt engelsk, men havde lidt problemer med at forstå, alt hvad jeg sagde til hende. Det er hun nu ikke den eneste, der har;) 

Selve sexen var storslået. Ingen hastværk fra hendes side. Rigelig tid til stående opvarmning - nøjagtig som jeg kan li det. Kærlige kram, kærlige tungekys. Jeg kunne tage overalt, og min yndlingsstilling med mig stående bag hendes ryg med begge hænder på hendes bryster og hendes hånd på mit lem, afprøvede vi da også:P Da vi kom ned på sengen, kælede vi lidt, men ikke lang tid. For jeg måtte bare have hende. Så efter at hun havde sat kondomet på med munden, så satte hun sig på mig i traditionel Cow Girl dog lænet sådan tilbage, at jeg kunne gå helt dybt. Fantastisk:wub: som I kan gætte, varede det da heller ikke længe, før kanonen måtte gå af. Jeg fornemmede, at Erica slet ikke var færdig endnu, men det var jeg - desværre. GFE faktor: 10/10. 

Det eneste jeg fortryder ved dette besøg er, at det ikke varede i flere timer. Ja - jeg burde da have taget hende med hjem<3 Og nu ved jeg godt, at nogle kritikere straks vil skrive om sanseløs forelskelse, at vi skal huske, at de er glædespiger, og at jeg skal tage mig sammen. Men næh - det har jeg ikke lyst til. For Erica var bare for dejlig. 

Stedet er helt centralt i København ikke langt fra Glyptoteket  Dejlig anonym lejlighed. Stort badeværelse og dobbeltseng. Erica bor sammen med Katrin. 

Men nu har jeg forstået, hvorfor der ingen anmeldelser er af hende? Brødrene vil sgu have hende for sig selv;)

Jeg havde lidt svært ved at forstå, hvad hun sagde omkring hendes ophold, men jeg fik det til, at hun er her 10 dage endnu og måske endda 20 dage, hvis hun har kunder. Og det skal hun. Jeg planlægger i hvert fald endnu et besøg:D

Miller’s 

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Tak for anmeldelse.

Utroligt at den lettiske gruppe kan blive ved med at levere den ene skønhed efter den anden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for endnu en god anmeldelse fra Miller's, der som den første når at udsøge og straks dele et nyt skønt ungpigefund. Jeg gik i flere dage og undredes over, at ingen skrev om oplevelser hos pigen med disse smukke fotos. Så jeg nåede selv lige at opleve den store glæde af et tilsvarende besøg hos Erica.

Hun tog bestemt også mig med storm. Det var virkelig  fra første sekund som et intenst og kærligt møde med sin unge kønne sexede naturlige kæreste, - og det til til trods for at det er mange år siden, at jeg var i den aldersklasse. Ubegrænset gavmild med smil, kærtegn og dybe kys. Det var en intens GFE-oplevelse , - og ikke uden gensidig nydelse. 

Ja, billedet med Ekstrabladet er tydeligvis taget i lejligheden. Nogle af de øvrige er en smule ældre; men alderen på 21 eller deromkring kan stadig være ægte. Den opmærksomme iagttager vil se, at 3 piger nu har lavet selfies med samme eksemplar af avisen, nemlig også Katrin og Angel. De annoncerer hver især på Eroguide.

I forhold til ægthed og alder af fotos bemærkede jeg, at både Nike-kasketten og solbrillerne lå fremme på en reol. Tatoveringerne fra fotos genfandtes alle på pigen selv, og selv om det ikke er min præference, var hun så skøn og naturlig, at de ikke spillede nogen rolle på denne naturlige pige.

Jeg håber, at brødrene giver Erica lutter gode dage i København, så hun får lyst til at vende tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser sgu lækker ud må jeg sige. Meget smuk, naturlig og stilfuld. Og prisen er særdeles fordelagtig. Kommunikationen er måske den eneste lille udfordring, men ellers perfekt. Og fedt at hun har dit eget sted tæt på Glyptoteket og Tivoli. Det er i grunden meget hyggeligere at være i en lejlighed, frem for på et bordel. I de fleste tilfælde i hvert fald. Hende må jeg da aflægge et visit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende i dag. Photos er temmeligt shoppede ift. den pige man møde, men hun er stadig pæn og sød. Meget ligetil, og hun giver sig virkelig hen under agten. Klart i den høje ende af skalaen, men der findes enkelte som topper hende. Bl.a. hendes landsmandinde, Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg

I had an appointment with Erica today, but she failed to keep it. We had agreed a precise time and service yesterday, got it mutually confirmed this morning 2 hours beforehand, and then to my surprise, when I had got my car parked around the corner, I had strange messages on my phone. First, while I was driving to the city center, she had asked me to confirm our appointment again because "she had to make time planning" etc. Then, when I told I had arrived, she wrote that she's sick and suggested to meet her roomie Katrin instead. Obvious, intentional double booking to me. Very unprofessional. But I agreed to check Katrin out, and I'm happy I did. More about that in another thread.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Erica igen i dag. 

Også lidt problemer med selve aftalen, hvilket resulterede i 10 min uden for døren:mellow:Heldigvis meget anonymt med opgang i en port. Jeg tror ikke, det er Ericas skyld, men må være pimpen, der er på overarbejde. 

Samme smukke pige, samme frække sex, samme gode humør og samme skønne GFE-oplevelse med pigen

En enkelt lille svipser i forhold til 1. gang: Hun havde ikke lyst til 69. Hun kunne ikke rigtigt forklare hvorfor, men hun er måske blevet lidt øm efter mange mænd på en uge. Men så skal det naturligvis ikke stå i annoncen. 

Billede 2,3,5 og 6 ligner bedst:)

Erica rejser hjem fredag, så I kan stadig nå det. 

Miller’s 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...