Teamster 15 Skrevet 11. Februar, 2020 Jeg har netop været forbi Nati i Kolding ( https://annoncelight.dk/showad/242741 ) Der er ingen tvivl om at det er hende på billederne. Jeg havde læst hendes virkelig positive anmeldelser, de et stykke tid gamle, men de stemmer fuldt ud med den oplevelse jeg fik. Nati er virkelig sød, køn og afslappet, og vi havde god kemi med det samme. Og så har hun et virkelig nærværende blik i øjet. Pas godt på hende 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puj 63 Skrevet 12. Februar, 2020 Hun er virkelig savnet her i Københavnsområdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 187 Skrevet 12. Februar, 2020 Teamster skrev, den 11.2.2020 at 18:03: Jeg har netop været forbi Nati i Kolding ( https://annoncelight.dk/showad/242741 ) Der er ingen tvivl om at det er hende på billederne. Jeg havde læst hendes virkelig positive anmeldelser, de et stykke tid gamle, men de stemmer fuldt ud med den oplevelse jeg fik. Nati er virkelig sød, køn og afslappet, og vi havde god kemi med det samme. Og så har hun et virkelig nærværende blik i øjet. Pas godt på hende Hvor er det henne af i kolding ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teamster 15 Skrevet 13. Februar, 2020 Zieram skrev, for 16 timer siden: Hvor er det henne af i kolding ca? Skjælderbæk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 133 Skrevet 13. Februar, 2020 Hun er en dejlig Kvinde havde fornøjelsen af at hygge mig med hende i går og det var helt sikkert ikke sidste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hard1 9 Skrevet 13. Februar, 2020 Teamster skrev, for 3 timer siden: Skjælderbæk Skjælderbæk i Kolding?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 13. Februar, 2020 Hard1 skrev, for 6 timer siden: Skjælderbæk i Kolding?? Bjælderbæk ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fuldfartpaaden 0 Skrevet 27. August, 2022 Findes der en kontakt til hende? Send gerne en pb. Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg