Hop til indhold

“Hemmelig fantasi”

Featured Replies

Skrevet
Coronado skrev, 1 time siden:

Hej derude,

er der nogen af jer der har kendskab til disse arrangementer? Det virker umiddelbart interessant, men jeg har ikke kunnet fremsøge noget herinde. :)

https://annoncelight.dk/showad/288567

Det er KG’ der hjælper pigerne. Han er en sand legende og du kan være sikker på at møde en Max tændt pige :)) i godt selvskab. Har desværre aldrig selv kunne få det til at passe. Men alle der har været med som jeg kender er vilde med det. 

Skrevet
  • Author
Anders2 skrev, for 26 minutter siden:

Det er KG’ der hjælper pigerne. Han er en sand legende og du kan være sikker på at møde en Max tændt pige :)) i godt selvskab. Har desværre aldrig selv kunne få det til at passe. Men alle der har været med som jeg kender er vilde med det. 

Jeg aner ikke hvem KG er, men det lyder ret godt ellers! :)

Skrevet
Coronado skrev, Lige nu:

Prøv at søg på ham herinde :)) er sikker på du finder noget

dwt er kort for kinky gentleman 

• 4 months later...
Skrevet

hej jeg har selv en del gange været med til KG's events og jeg kan love for det er i topklasse! altid super lækker stemning og altid kvinder der gør det 100% for lysten. jeg kan kun varmt anbefale folk at prøve det hvis man kan få det til at passe i kalenderen. :) 

Skrevet
Coronado skrev, den 11.2.2020 at 19:37:

Kinky Gentleman

Det er længe siden jeg var med nogle gange, men det var meget godt arrangeret på alle måder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.