Hop til indhold
NoobGPexplorer

Sabrina endelig i Odense men.....

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/283097
 

Sabrina har længe stået på min ønskeseddel og så så jeg endelig i går aftes at hun var i Odense. 
 

MEN

I overskriften stod der “sidste dag”, så jeg tænkte bare øv. Så nåede jeg det ikke. 
 

Men så idag er annoncen der igen (nyopdatetet) og igen står der så “sidste dag” wtf?

Nu kan jeg så ikke dag, så jeg kan jo kun spørge om der nogen der har fået besøgt hende?

Jeg aner ikke om hun læser med herinde, men Sabrina hvis du gør, gider du så ikke gøre din annonce lidt bedre i forhold til hvornår du er her i Odense og meget gerne også med nogen dages varsel før du kommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
NoobGPexplorer skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/283097
 

Sabrina har længe stået på min ønskeseddel og så så jeg endelig i går aftes at hun var i Odense. 
 

MEN

I overskriften stod der “sidste dag”, så jeg tænkte bare øv. Så nåede jeg det ikke. 
 

Men så idag er annoncen der igen (nyopdatetet) og igen står der så “sidste dag” wtf?

Nu kan jeg så ikke dag, så jeg kan jo kun spørge om der nogen der har fået besøgt hende?

Jeg aner ikke om hun læser med herinde, men Sabrina hvis du gør, gider du så ikke gøre din annonce lidt bedre i forhold til hvornår du er her i Odense og meget gerne også med nogen dages varsel før du kommer. 

Kan du ikke bare smide hende en sms

"jeg svare kun på sms til booking. Send en sms og jeg svarer tilbage;-) "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 16 minutter siden:

Kan du ikke bare smide hende en sms

"jeg svare kun på sms til booking. Send en sms og jeg svarer tilbage;-) "

....og bede hende om at gøre annoncen mere kundevenlig mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
NoobGPexplorer skrev, for 3 minutter siden:

....og bede hende om at gøre annoncen mere kundevenlig mener du?

Ja eller spørge hende hvor længe det er sidste dag, for det skrev hun også i går på annoncen, så hvor længe er hun i Odense.
Det kan man vel godt spørge hende om og udvise interesse for at besøge hende.
Det er jo ikke sikkert hun selv tænker over det kan virke forvirrende...

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 4 minutter siden:

Ja eller spørge hende hvor længe det er sidste dag, for det skrev hun også i går på annoncen, så hvor længe er hun i Odense.
Det kan man vel godt spørge hende om og udvise interesse for at besøge hende.
Det er jo ikke sikkert hun selv tænker over det kan virke forvirrende...

Det var da en mulighed, men idet jeg næppe har mulighed for at aflægge hende et besøg i denne uge, må dette evt afvente hun kommer til Odense igen (forhåbentlig). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...