Hop til indhold
Guest CphGuy

XXX Tight Small Wet Girl miss Nikki

Recommended Posts

Gæst

UUhhhh, jeg kunne godt have en lille mistanke om, at det er hende der tidigere har gået under andre navne eks. Natasha.
Hun lejer sig ind på et hotel/motel, tæt på en afkørsel, men hverken billederne var ægte eller det hun skrev i sin annonce den gang, kunne hun leve op til.
Jeg kan selvfølgelig ikke garantere det 100%, men teksten i annoncen ligner meget den, der har været tidligere.

Men det kan jo være der er en herinde der er frisk på at tage en for holdet og melde tilbage, det bliver bare ikke mig :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Plaskeren skrev, for 5 minutter siden:

Wow hun er lækker. Og en frisk pris.

Måske man skulle tage til Køge...

Jeg og sikkert andre herinde, vil se frem til din tilbagemelding om mødet med hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 2 timer siden:

UUhhhh, jeg kunne godt have en lille mistanke om, at det er hende der tidigere har gået under andre navne eks. Natasha.
Hun lejer sig ind på et hotel/motel, tæt på en afkørsel, men hverken billederne var ægte eller det hun skrev i sin annonce den gang, kunne hun leve op til.
Jeg kan selvfølgelig ikke garantere det 100%, men teksten i annoncen ligner meget den, der har været tidligere.

Men det kan jo være der er en herinde der er frisk på at tage en for holdet og melde tilbage, det bliver bare ikke mig :-)

 

 

Håber ik du har ret. Så skal jeg ik forbi. 
Er det på københavnsvej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AlfaN skrev, for 57 minutter siden:

Håber ik du har ret. Så skal jeg ik forbi. 
Er det på københavnsvej?

Københavnsvej siger mig umiddelbart ikke noget.
Jeg kan bare huske jeg skulle køre fra en afkørsel fra mortorvejen og så var motellet lige ved afkørslen.
Det er jo ikke sikkert det er den samme person som der nu annoncerer, det var bare min første tanke da jeg læste annonncen og så Køge området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige for at følge op på den her annonce: 

Det er ikke pigen på billederne. Man møder en væsentlig ældre kvinde. 

Aftalen var alt inkl, men da jeg efterspurgte det aftalte, kunne det ikke efterkommes. 

Jeg gik igen, men fik dog pengene tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...