Hop til indhold

Pegging - harness eller strapless

Featured Replies

Skrevet

Elsker jo at eksperimentere udi det seksuelle univers, så skal snart have udlevet drømmen om at prøve pegging med en god veninde...
Pegging er når en kvinde tager en mand analt med en dildo der sidder fast på hende - det skulle psykisk være en god øvelse  at bytte rollerne om, idet hun jo bliver giver(=får magten) og manden modtager(skal bare nyde at hun giver dig noget et sted hvor der er masser af nerveender og et dejligt punkt lidt længere oppe i form af prostata).

Men så melder spørgsmålet sig - harness eller strapless ?

Vælger man harness og udskiftelige dildoer, er jeg klar over at det handler om at købe en ordentlig kvalitet ift. materialer, pasform og hygiejne, læs den skal virkelig sidde godt til uden at stramme og rive i huden og dildoerne være så de hverken er blødsødne eller knaldhårde.

Det er mere ift. strapless jeg har betænkning - er hun i stand til at holde den ordentligt med bækkenbundsmuskulaturen i/omkring skeden, når den anden ende skal ind i et hul der er vant til at holde imod(ringmusklerne)?
For at sikre sig at den sidder bedre, så kan man få en der har både en vaginal og anal del der skal op i kvinden og så den tredie kæp til mandens røver - det lyder teoretisk som et mere holdbart arrangement, men er det det ?
Der er ikke tvivl om at jeg synes at strapless er det frækkeste(=hun har noget fysisk(og rigtig gerne både i mis og mås) inde i sig der bevæger sig når hun støder og trækker dildoen i mandens røv og det må give hende noget ekstra ift. en der er spændt på og så ser det jo også næsten ud som det er en hun selv har groet ;)).

Så kom frit frem folkens og giv råd, hvad er godt, skidt  ?

Skrevet

Jeg  har  gode  erfaringer  med  en strap-on. 

Den  jeg  har  sidder  godt  og  er  meget  naturtro.  

God  fornøjelse 

Skrevet

Det er noget der tænder mig voldsomt som fantasi, specielt ideen om pigens lyst til min røv. Jeg må så medgive at jeg ikke er helt i mål med at få det prøvet af i praksis, og har endnu kun fået med en lidt "standard" strapon og ikke med en strapless. 

Mine egne forsøg med en dildo er heller ikke nået så langt. Jeg tror lidt der mangler en stærkere vilje end min egen til at få mig forbi "av-punktet" og hen til der hvor jeg kan føle at jeg bliver kneppet. 

Skrevet

Strapless er svære at styre. Netop fordi at der er ‘gang’ i for mange huller på een gang :-) 

Skrevet

@Trineteasehar du prøvet strapless ?
Hvad tænker du om den strapless der har i alt 3 ender - 2 til kvinden(vaginalt og analt) og så den tredie til mandens røv...den sidder vel bedre fast end den der kun har en vaginal plug, eller er det bare mig der fantaserer som mand( ja, jeg har jo kun et hul, men til gengæld sidder min pik solidt fast:D)? 

@Lauersen ja, det er en fed tanke...

Alt med anal, handler om at slappe af og så bruge masser af tid og smørelse. Fint at du prøver at lege lidt selv først...så kender man sig selv bedre og det er en god forudsætning for at gå videre.
Synes dog det er forkert at kalde det av-punktet, for det skal jo netop ikke gøre ondt, da vi så automatisk spænder mere op i en ond spiral (men det må godt presse/fylde,  for det kan være en dejlig fornemmelse).
Tag en dyb indånding, pust ud og pres så en smule længere ind for hver gang, eller pres imod(som om du skal have noget ud af anus, det er hvad ringmusklen er vant til) mens du fører dildoen længere ind. Endelig så må man aldrig røre ved pikken mens man er i startfasen med at få noget op analt, det spænder øjeblikkeligt bækkenbundsmusklerne op og gør det vanskeligt at få noget igennem analmuskulaturen.

Skrevet

@Anilingus

Jeg er fuldstændig enig i at det er sådan helt normal og gensidigt dejlig analsex skal udføres, og jo, helt rigtigt at få det grundlæggende på plads, men jeg har bare også nogen tændingspunkter der ligger et lidt mørkere sted i seksualitetens verden.

Ideen om ar røven skal adlyde pikken og at smerten er en nødvendig del af legen.. De fantasier tænder mig sindsygt, men det er bare ikke en måde min samvittighed tillader at jeg behandler en sød pige på, så hvis jeg skal den vej må det jo nok være min egen røv det skal gå ud over. Jeg er også sindssygt nysgerrig på den følelse der kan komme når man har accepteret smerten og kommer forbi den så at sige.

sorry hvis det ikke var så meget om strapon vs strapless.

Skrevet

@Lauersentak for dit svar...
Du har nogle spændende betragtninger,  som jeg sagtens kan forstå og forholde mig til - så skriv mig en PB, hvis du har lyst til at snakke med en der også er glad for at udforske seksualitetens mange facetter.:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.