Hop til indhold
estat92

Ny babe i Odense Privat-diskret

Recommended Posts

Jeg er har lavet en aftale med hende og køre til den oplyste adresse og ankommer 10 minutter før aftalte tid og banker på døren og ringer på klokken ingen reaktion, tager telefonen og skriver og ringer til hende, forsøger i en time at komme i kontakt med hende det lykkedes ikke og gudskelov for det !!!

Jeg går rundt om huset på gangstien og ser baghaven den FLYDER med alverdens affald :blink:......Der er helt sikkert noget som der er helt galt i det hus. Så hold jeg væk ! :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 31 minutter siden:

Jeg går rundt om huset på gangstien og ser baghaven den FLYDER med alverdens affald :blink:......Der er helt sikkert noget som der er helt galt i det hus.

Måske hun bare var i gang med at rydde op fordi du skulle komme.... ;) Ej, spøg til side. Havde luret lidt på hende, men nu lurer jeg nok bare videre. Tak for advarslen. Skal ikke nyde noget før der evt. kommer lidt positiv omtale af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Måske hun bare var i gang med at rydde op fordi du skulle komme.... ;) Ej, spøg til side. Havde luret lidt på hende, men nu lurer jeg nok bare videre. Tak for advarslen. Skal ikke nyde noget før der evt. kommer lidt positiv omtale af hende.

Tag nu lige et kig rundt om huset, før du går ind, baghaven taler sit tydelige sprog om hvilken type beboere der er i huset :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...