Hop til indhold
Jhrr

Katrin - en sød og fræk oplevelse

Recommended Posts

Hej alle,

Dette bliver mit sidste indlæg og anbefaling da jeg skal et nyt sted hen i mit liv.

Jeg besøgte Katrin i dag. Hun er en sød, køn ung kvinde til den lidt stille side. Fra Letland. Meget service-minded og relativt let til smil og grin. Billeder passer, synes jeg, men hun er mindre irl. Lidt petite, med en A måske B skål. Virkelig ungpige og velformede bryster. Lige som man husker dem fra dengang...

Hendes lille cat og det bageste hul var ultra fine og meget parate. Blow også virkeligt godt udført. Og hun lavede et par frække ting undervejs. Tydeligt at hun har prøvet det før...

Hendes engelsk er ok og man kan let kommunikere. Stedet er decideret flot og placeret diskret i centrum. 

Helt sikker anbefaling herfra. 

Hvis ikke jeg skulle i anden retning, ville jeg helt sikkert besøge hende igen. Lidt uklart hvor længe hun er her. Hun vidste det vist ikke helt - eller også ville hun ikke sige det.

Som altid, pas godt på hende, de andre og jer selv. Lev vel.

Redigeret af Jhrr
Opdatering med sted og sprog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jhrr skrev, for 56 minutter siden:

...mit sidste indlæg og anbefaling da jeg skal et nyt sted hen i mit liv...

Tak for denne gang og god tur :P håber du har tid til et par spørgsmål.

GFE faktor på en skala 1 - 10 ?

Kys ? Tunge ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo da - et enkelt svar kan det da blive til:

GFE 9-9.3. Både udseende (som jo er stærkt subjektivt) og opførsel/performance bringer hende derop. Sød - og man kunne godt blive i illusionen..

Ja kys med tunge - i den forsigtige ende af skalaen. Jeg tror generelt at kys er meget afhængigt af kemi og hygiejnen - fra begge sider. Personligt er jeg lidt hysterisk med selv at være så ren og nybørstet som muligt og håber på/regner med det samme hos pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

After Erica made her little no-show trick to me, I anyway arrived to the same apartment at the same agreed time, invited by Erica's substitute Katrin. I was still a little disappointed due to this unplanned change, and I was ready to turn around and leave, had I met anything but something topping my high expectations. But my mood got quickly better when I met her.

She welcomed me wearing a pretty, black underwear that allowed me easily check out her body figures. Petite type, small perky tits, nice tiny ass... oh yes, what's not to like. I was soon totally sold when we chatted a little and I sensed her calm good mood and looked into her beautiful eyes. She reminded me of actress Keira Knightly, really pretty face if you ask me, and just a size and body type I like, reminds of famous Barbara aka what-ever-her-new-name-was.

Going forward, everything went super smoothly: very nice apartment, good shower, big fresh towel, nice bedroom with a really nice, high and solid bed, and of course, Katrin. She was such a pleasant mix of innocent looking beauty, professional service-mindness and GF-like intimacy that I must rank her very high among all my GF-type experiences. She was also very nice and polite in handling the Grand Father Experience provided by me to her, giving nice compliments about my look and strength, etc. I wish could still believe any of it :-), but nice small talk anyway. Her cow girl effort was extra nice, she managed a few different variations in it. 69 was one of the best ever, too, she really gave herself available unlike many who seem to avoid being properly licked around, and she was doing some wonderful things with her tongue to my dick and balls at the same time. Finally I took advantage of the high bed edge, and stood on the floor while fucking her from the front, side and behind, until I finished. All the sweet kisses and touches, all that beauty, all the time being so close to me, letting out bodies feel each other all the way... I'm running out of ways of describing: simply a top experience for me, absolutely.

Now, having checked her ad afterwards, I can see she could have gone much further with her service, but I never asked. I hope she will come back again and again. As I said to her, if she keeps providing that level of service, she will get very famous and popular in these forums in no time. But now she's planning to leave on Tuesday.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...