Hop til indhold
Guest kosteskaftet

Samantha Ferro

Recommended Posts

Guest kosteskaftet

Samantha Ferro er tilsyneladende tilbage i DK igen (selvom det vist kun er ca. 3-4 uger siden hun forlod DK efter hendes seneste besøg).

Er der nogen som kunne være behjælpelige med et review af hendes evner på langs og på tværs...?

Redigeret af kosteskaftet
typo...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan give et par ord med på vejen. Jeg mødte hende for et par år siden i Aarhus. Det var. min første erfaring med en shemale.

jeg havde bestilt en time med dominans. Hun tog imod iført læderkjole og støvler. Tvang mig hurtigt på knæ og hendes p.. i munden. En fed fornemmelse at mærke den vokse. Efter lidt tid ville hun kneppe mig. Hun forsøgte i flere omgange om var meget påpasselig. Desværre spændte jeg for meget. Tænker at det var fordi det var første gang, for senere har jeg været sammen med andre shemales til stor fornøjelse.

Samantha er sød, veludrustet og hård. Det er hende på billederne. Jeg så desværre for sent sidst hun var i Aarhus.

Håber du kan bruge det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...