Hop til indhold
lillejohn

Alicja i Aalborg

Recommended Posts

Halløjsa derude :)

link: https://annoncelight.dk/showad/271371

Jeg var en smut forbi denne lille "rødtop" i sidste uge. Det er hende på billederne, en frisk og sød tøs som har nok til "gården og gaden" hvis man vil det.

Fik 45 min. mit "alles" , og jeg bøjer mig i støvet- hold kæft hun er god til sit erhverv. Fik mindst en time, og var hele "klaveret" rundt.

Hun ville gerne slikkes, tror sgu der gik ca 25 min:razz: før hun havde fået nok. lækre kys blev det også til, så jeg skal helt sikkert forbi en gang mere- håber at få en lille tjans i Aalborg snarets.

Hun bliiver til "Valentines dag"

Del dette indlæg

Link til indlæg
lillejohn skrev, for 24 minutter siden:

Halløjsa derude :)

link: https://annoncelight.dk/showad/271371

Jeg var en smut forbi denne lille "rødtop" i sidste uge. Det er hende på billederne, en frisk og sød tøs som har nok til "gården og gaden" hvis man vil det.

Fik 45 min. mit "alles" , og jeg bøjer mig i støvet- hold kæft hun er god til sit erhverv. Fik mindst en time, og var hele "klaveret" rundt.

Hun ville gerne slikkes, tror sgu der gik ca 25 min:razz: før hun havde fået nok. lækre kys blev det også til, så jeg skal helt sikkert forbi en gang mere- håber at få en lille tjans i Aalborg snarets.

Hun bliiver til "Valentines dag"

Fedt, nu skriver du mit alles - er det også græsk ??hvad med kom i mund?

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, den 10.2.2020 at 17:09:

Fedt, nu skriver du mit alles - er det også græsk ??hvad med kom i mund?

Hej-

sorry mit sene svar, men har desværre været på en længere tur. CIM tager hun kr. 100,- for- Græsk er ikke noget jeg overhovedet spørger efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...