Hop til indhold
nike10

Taletids kort !!

Recommended Posts

Guest ahfs

Bare husk at selv om man skifter sim-kort i sin mobil så ligger sms'er i nogle tilfælde også på selve mobilen, så tjek lige for det. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, den 14.2.2020 at 13:17:

Har du forsøgt den her:

https://unlocks.co.uk/free-nokia-unlock-codes

Den skulle give dig pw-koden sammen med instruktioner for indtastning.

Nu fik jeg genereret og indlæst koden. Tilsyneladende blev den accepteret, det finder jeg ud af når min gamle taletid er slut. Det afhænger af min "aktivitet", hvornår det sker :P

Men tak så vidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lebara startspakke til 49,- . Der er inkluderet 10,- . Ved siden af køber du 10 timers tale samt 60gb data for 99,- . Og hvis det er sjældent du bruger den, så holder det længe :)  Så behøver du ikke tanke taletid hver gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk for guds skyld at betale kontant når du køber et simkort / en optankningsbon for ellers figurer det jo i oversigten på ens netbank og er man et øjeblik væk fra pc´en så kan et par nysgerrige øjne afsløre meget også er skaden sket.

Bevar Kontanterne for end værd pris.

http://bevarkontanter.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv om problemet ser ud til at være løst her, så vil jeg lige sige, at jeg er begyndt at bruge Nettalk uden abonnement. Det udløber ikke, der er dog et månedligt gebyr ved forbrug under 50 kr. i 3 sammenhængende mdr. på 7,50 kr.
Man skal registreres hos dem, men betalingskort er ikke nødvendigt, hvis det hele er købt i forvejen hos Netto.

Edit: Jeg vil forresten lige tilføje, at jeg lagde godt mærke til, at OP havde skrevet i februar, men da det kan være et fortsat issue for flere, så vil jeg alligevel lige give mit besyv med.

Redigeret af Eyes Only

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...