Guest ahfs Skrevet 16. Februar, 2020 Bare husk at selv om man skifter sim-kort i sin mobil så ligger sms'er i nogle tilfælde også på selve mobilen, så tjek lige for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 17. Februar, 2020 Bebop skrev, den 14.2.2020 at 13:17: Har du forsøgt den her: https://unlocks.co.uk/free-nokia-unlock-codes Den skulle give dig pw-koden sammen med instruktioner for indtastning. Nu fik jeg genereret og indlæst koden. Tilsyneladende blev den accepteret, det finder jeg ud af når min gamle taletid er slut. Det afhænger af min "aktivitet", hvornår det sker Men tak så vidt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 20. Februar, 2020 Lebara startspakke til 49,- . Der er inkluderet 10,- . Ved siden af køber du 10 timers tale samt 60gb data for 99,- . Og hvis det er sjældent du bruger den, så holder det længe Så behøver du ikke tanke taletid hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 24. Juli, 2020 Tak @Bebop, min tdc taletid er netop opbrugt. Men din procedure til at fjerne sim-låsen virkede. Mit nye Lebara sim fungerer fint 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 24. Juli, 2020 Husk for guds skyld at betale kontant når du køber et simkort / en optankningsbon for ellers figurer det jo i oversigten på ens netbank og er man et øjeblik væk fra pc´en så kan et par nysgerrige øjne afsløre meget også er skaden sket. Bevar Kontanterne for end værd pris. http://bevarkontanter.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eyes Only 62 Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Selv om problemet ser ud til at være løst her, så vil jeg lige sige, at jeg er begyndt at bruge Nettalk uden abonnement. Det udløber ikke, der er dog et månedligt gebyr ved forbrug under 50 kr. i 3 sammenhængende mdr. på 7,50 kr. Man skal registreres hos dem, men betalingskort er ikke nødvendigt, hvis det hele er købt i forvejen hos Netto. Edit: Jeg vil forresten lige tilføje, at jeg lagde godt mærke til, at OP havde skrevet i februar, men da det kan være et fortsat issue for flere, så vil jeg alligevel lige give mit besyv med. Redigeret 31. Juli, 2020 af Eyes Only Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg