Hop til indhold
Goldfinger

Diverse Thai-steder i Flensburg

Recommended Posts

Jeg skal holde sommerferie i Sønderjylland og så skal jeg nok lige have bilen på værksted et par gange i Flensburg. :D Jeg er mest til Thai-massage, hvor jeg kan bilde mig selv ind, at jeg kan få lidt massage og så kan jeg blive ”forført”, hvis altså det hele spiller sammen.

Derfor vil jeg høre om der er nogle erfarne ”grænseoverløbere”, der kan hjælpe mig og måske andre med lidt oplysninger om nedennævnte steder. Jeg er klar over, at det ikke er alle, der er der om nogle måneder, men jeg må få indpasset lidt forbesøg.

Det jeg gerne vil vide er prisniveau de forskellige steder for 1 time samt hvordan I vurderer selve massagedelen, hvis en sådan altså tilbydes. Hvis en af adresserne byder på særlige udfordringer omkring tilgængelighed – om man fx skal igennem gården, hoppe over åen eller andet, så vil jeg være taknemmelig for dette også. Og endelig – har I gode erfaringer med at ringe og aftale tid eller dumper man bare ind velvidende, at man så skal have plan b og c i lommen?

Af de ovennævnte har jeg kun kunnet finde en anmeldelse af Yoko og meget lidt Kim.

Har I forslag til andre piger evt. med en anden nationalitet, der også tilbyder massage til en dårlig ryg, modtager jeg hjertens gerne gode råd. Swan Thaimassage virker umiddelbart til at have samme prisniveau som i DK eller?

Jeg vender selvfølgelig tilbage med anmeldelse til sin tid.

På forhånd tak.

Kim Magarethenstr. 7

Anong Duburger Str. 45

Pim Hafermarkt 2

Sussi, Yoko, Fenta og Taptim alle Schiffbrücke 56

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yoko har jeg besøgt, og det var en udemærket oplevelse. En time med fuldpakke til 100 euro.

Du kan sagtens bede om mere vægt på massage, og så har hun vel andre priser :-)

Swan er meget lig det du finder i DK - også prismæssigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette har ikke noget med thai-massage at gøre, men helt almindelig massage: Janet fra Litauen, som jævnligt er i Finkenstrasse 6, er faktisk uddannet massør og kosmetiker. Hun tager fat på en helt anden måde end de små unge piger, der bare nusser lidt ;). Et par af os er også enige om, at hun ovenikøbet er en rigtig sød pige at have sex med.

Hendes priser er gennemsnitlige Flensborg priser med 50 EUR for en halv time plus ekstra for de sædvanlige ting. Massage plejer hun ikke at tage ekstra for. Hun snakker udemærket tysk, men ikke engelsk.

Hvis du søger lidt i Tysklands-forummet er hun omtalt flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...