Hop til indhold
henry12

Cinthia great fake

Recommended Posts

Hold jer væk

https://massage.side6.dk/cinthia

Hun er pt. i Silkeborg, men var tidligere i Viby Århus.

Det er ikke pigen på billederne. Prisen burde have sagt mig at der var noget galt. Ældre kvinder over 50 år fra Cuba. Bj var ok., da jeg bad hende ride mig var var det som at få en sæk kartofler ned over sig. Hun kunne overhovedet ikke bevæge sig. Dag jeg tog hende bagfra små pruttede og en duft bredte sig. Så for en hurtig afslutning bad jeg igen og bj. Dog var hun selv klar over duften, for straks jeg var kommet, skyndte hun sig at åbne vinduet. Til dato dårligste oplevelse.     

Del dette indlæg

Link til indlæg
henry12 skrev, den 10/2/2020 at 08:34:

Hold jer væk

https://massage.side6.dk/cinthia

Hun er pt. i Silkeborg, men var tidligere i Viby Århus.

Det er ikke pigen på billederne. Prisen burde have sagt mig at der var noget galt. Ældre kvinder over 50 år fra Cuba. Bj var ok., da jeg bad hende ride mig var var det som at få en sæk kartofler ned over sig. Hun kunne overhovedet ikke bevæge sig. Dag jeg tog hende bagfra små pruttede og en duft bredte sig. Så for en hurtig afslutning bad jeg igen og bj. Dog var hun selv klar over duften, for straks jeg var kommet, skyndte hun sig at åbne vinduet. Til dato dårligste oplevelse.     

Haha, meget har jeg selv prøvet - men at du skubbede, så hårdt at hun pruttede, det har jeg alligevel aldrig formået at prøve- jeg sidder med et lille smil

håber du snart er på hesten igen, det gode ved så dårlig en oplevelse, er at næste gang kan det kun blive bedre, hvis det er en trøst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...