Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig
Donø skrev, for 7 timer siden:

Hej alle. Nu har jeg været på besøg hos hende her 2 gang. Det er hende på billederne.

Hun er super dejlig og smilende. Hun lever fuld pakke til 1000 for 30 min og 60 min for 1500. Her går i ikke forgæves.

https://annoncelight.dk/showad/238341

Er hun Thai :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt pigen i sidste uge. Hun er ikke 100% thai. Massage foregår uden olie og er af den værste skuffe. 

Billedet er af hende, men taget nogle år tilbage og er photoshoppet til guldmedalje. Der er betydelig mange rynker og brysterne er ikke så faste længere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kabaali skrev, for 11 timer siden:

Har besøgt pigen i sidste uge. Hun er ikke 100% thai. Massage foregår uden olie og er af den værste skuffe. 

Billedet er af hende, men taget nogle år tilbage og er photoshoppet til guldmedalje. Der er betydelig mange rynker og brysterne er ikke så faste længere. 

Hvis det er massage du vil have er det nok ikke de rigtige steder du vælger. Pigen du omtaler er hende man ser ansigtet af. 

Men vil man have god sex og en der går op i det ,er men kommet det rigtige sted. PS jeg kommer der kun fordi det er en sød og dejlig pige og godt sex 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...