Hop til indhold
Onslow

Lever varen, piger

Recommended Posts

Se, sådan kan det gå for de piger, der ikke lever op til alt det, de lover

Det kunne jo også tænkes at det var ham der var galt på den og ville have mere end der var betalt for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Forfærdelig historie!!!

Stakkels piger!! Det kommer vist til at tage lang tid at bearbejde den hændelse!

/Aben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja nu efterlyser Charlotte jo godt nok, at mænd er bedre til at fortælle pigen direkte, hvis man synes det har været en dårlig oplevelse. Ikke bare gå hjem og skrive en dårlig anmeldelse....... men det er nok ikke helt på denne måde hun tænker ;)

Ja pigerne bliver desværre også udsat for samfundets mentale bund! Og der fjols har på ingen måde nogen ide om, hvad han har gjort! det siger virkelig så meget, at han vil anke 7 mdr fængsel, fordi han synes det er en for hård straf :?

Altså jeg har jo bare tæsket pigen og faret rundt med en tændt motorsav i en kæmpe brandert, det var jo ikke fordi jeg ville gøre hende noget.... helt ærlig nu må i lige være lidt forstående, jeg har det altså svært og var fuld.

Og hvis hun nu bare havde leveret noget bedre sex, så havde hun jo heller ikke fået livsvarige men af det

Der er brugt ironi og sarkasme

Del dette indlæg

Link til indlæg

7 måneders fængsel er for lidt vil jeg mene:

Straffelovens § 266: Den, som på en måde, der er egnet til hos nogen at fremkalde alvorlig frygt for eget eller andres liv, helbred eller velfærd, truer med at foretage en strafbar handling, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

http://da.wikipedia.org/wiki/Trussel

Når strafferammen er op til 2 års fængsel så vil jeg mene at man bør ryge op i nærheden af max her. Dødstrusler med motorsav må altså være i den tunge ende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...