Hop til indhold
Guest Mcarpenter

2 Dejligt Ladyboys. "Kjellerup"

Recommended Posts

Guest Mcarpenter

To rigtig dejlige Ladyboys fra Thailand. 

https://annoncelight.dk/showad/29176

 https://annoncelight.dk/showad/285343

==============

De holder til på en lille land ejendom. Som er lavet om til en dejligt og hyggeligt lille sommerhus. Pænt og rent Ca 5km fra Kjellerup. 

De er der kun til fredag.  Den 15.02.2020.D

Pigerne 

De to piger er bekke utrolig søde. Og dejlige.. Og meget snakkesalig. Desværre er de bekke to meget dårlig til engelsk. Men billederne er agte. 

 

Hende den ene er måske en smule maskuline og med en Askål, men med en dejligt røv. Men hun er meget aktiv. Kysser.. Hendes penis er Ca, ø.2/10-12.l

 

Hende den anden har et utrolig smuk ansigt. Med nogle utroligt flotte D-skål. Hun kysser ikke så meget. Men giver nogle dejlige lange knus. Hendes penis er Ca. Ø. 2,5/12-14.l..

 

Jeg ser mig selv som en gentleman. 

Jeg hade ikke aftalt noget på forhånd hånd. Ud over at have skrevet lidt med dem. Og hade fået den til at le lidt

Men kommer ind af døren får et dejligt stort knus og et par kys jeg giver dem 2000,-  så bliver jeg trukket med in i et soveværelse. Hvor de begynder at tage mit tøj at stille og roligt. Og kysser mig lidt hist og pist.

På det tids punkt var jeg sikker på de to piger. Nok nyder det mere stille og roligt Som mig selv...

Jeg hade regnet med at få en time. Eller mindre for 2000. Som det ellers altid er 

Men kan kun sige at jeg blev positivt overrasket. Jeg fik det jeg kalder rigtig elskov. Vi var smæltede sammen i næsten 2½ time..

Helt klart det bedste sex jeg har betalt for. I mitliv.. 

 

Hvis nogle af jer tager der ud og vil have en oplevelse som mig. Kan jeg jo ikke love. Men hvis man behandler den som en gentleman. Og behandling dem som en du holder af. Så vil jeg tro i har mulighed..

 fra mig 10 ud af 10 til de to dejlige piger fra Thailand. 

Held og lykke til jer. 

Vær nu gode ved den. 

 

PS jeg er ikke nogle super model jeg er en 34 Man blej som et sengelinned og halvrunde. Men en gentlemen

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med den ene, Sofie, med henblik på at få en aftale i stand. Hun skrev imidlertid, at de krævede et forskud for udkørsel. Dertil sagde jeg, at det ikke kunne komme på tale. Hun var generelt meget pågående, og forsøgte gentagne gange, at overbevise mig om, hvor hyggeligt vi kunne få det. Jeg holdt fast i ikke at ville betale forskud, og dermed syntes vores forhandling at være gået i stå. Til min store overraskelse skrev hun tilbage senere på aftenen og meddelte, at de godt ville tage turen uden forskud alligevel. Jeg accepterede, og vi fik detaljerne på plads - det blev så også det sidste jeg hørte fra dem... For mig virker det som en svindler, og jeg er derfor overrasket over, at finde en positiv anmeldelse af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair skal være fair. Jeg besøgte dem i onsdags. Ikke den bedste oplevelse med ladyboys jeg har haft, men heller ikke dårligt.

Ikke et eneste ord om forudbetaling - og Sofie er faktisk en ivrig pleaser. Desuden fik jeg to gode sprøjt i munden, hvilket er mit turn-on og hele årsagen til at jeg en gang imellem frekventerer ladyboys.

Jeg havde intet indtryk af, at det handlede om svindel.

/Havemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev med dem i aftes. Fik oplyst at de var på Aarhus Ø. Frygter lidt at blive lokket i baghold. Trådstarter skriver dårligt dansk og har kun 1 indlæg. Så er på vagt. Har andre mødt dem ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 2 timer siden:

Skrev med dem i aftes. Fik oplyst at de var på Aarhus Ø. Frygter lidt at blive lokket i baghold. Trådstarter skriver dårligt dansk og har kun 1 indlæg. Så er på vagt. Har andre mødt dem ??

Ja var der i går efter den gode første anmeldelse...intet at frygte...pænt sted og de er søde, men ikke noget særligt...ingen indlevelse....de blev ikke ordentligt stive ( måske min fejl men er totalt ny med LBs)...og ikke særligt feminint lækre...så ikke noget jeg gentager.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik3 skrev, for 3 timer siden:

Ja var der i går efter den gode første anmeldelse...intet at frygte...pænt sted og de er søde, men ikke noget særligt...ingen indlevelse....de blev ikke ordentligt stive ( måske min fejl men er totalt ny med LBs)...og ikke særligt feminint lækre...så ikke noget jeg gentager.

 

Hende der har tattoo’s på baglårene virker da ok feminin. Blev du taget af dem begge 2 ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, 1 time siden:

Hende der har tattoo’s på baglårene virker da ok feminin. Blev du taget af dem begge 2 ??

Det er hun også,men kysser fx ikke ....blev ikke taget af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 39 minutter siden:

Hmmm kysser ingen af dem. Det skal jeg lige undersøge nærmere.

Den anden gør...men prøv dem selv..der er absolut intet underligt i set uppet i øvrigt og måske andre finder det mere spændende end jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte dem i Kjellerup. Nedturs oplevelse. De var uengagerede og ikke særlig tændte. Jeg betalte for ekstra ydelser og en time. Efter 45 minutter var der ikke mere at komme efter. De var ikke aktive som aftalt, mere passive. Jeg fik ikke den aftalte ydelse og heller ikke den aftalte tid. Tror ikke det var nogen af dem jeg havde SMS'et med om aftalen aftenen i forvejen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt dem her til aften. De holder ikke helt hvad de lover. Hvis de skulle være aktive og spøjte ville prisen være 2300 Kr imod de 2000 der stod i Annoncen. Den lille frække med et par store tattoos på baglårene var meget aktiv kysser med tungen og med at pille tøjet af mig. Hun var en fræk lille sag. Fik desværre ikke navnet på hende. Den anden styrede musikken og lå ellers for det meste bare i mine arme. Den lille fik gjort lillemanden klar og red mig til jeg kom. Bagefter lå vi og nød hinandens selskab og nussede og snakkede indtil tiden var gået.

Så trods for at de ikke kneppede mig på skift og ingen af dem kom så var det en ok oplevelse. Som dog kun bliver gentaget med den lille hvis endelig det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mcarpenter
Frækkert666 skrev, den 19.2.2020 at 07:58:

Skrev med dem i aftes. Fik oplyst at de var på Aarhus Ø. Frygter lidt at blive lokket i baghold. Trådstarter skriver dårligt dansk og har kun 1 indlæg. Så er på vagt. Har andre mødt dem ??

Ja du må meget undskylde at jeg ikke fik 11 eller 13 i dansk da jeg gik i skole.. og at jeg har et arbejde at jeg også skal passe, og ja jeg har ikke lavet skrivet andre tråde her inde før. vi alle skal jo starte et sted

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en øv oplevelse med dem. Havde ellers store planer for hvad der skulle ske, når man nu kunne nyde to piktøser på samme tid. Jeg gjorde nok den fejl at aftale og forhandle pr. SMS. Det var så åbenbart det de to kaldte for deres manager jeg havde skrevet med. Alt kunne lade sig gøre for en god pris pr. SMS, men tøserne var bare pissed og havde mere travlt med at skrive til den såkaldte manager. Stemningen var fucked, men jeg blev da kneppet af den ene med forsnævret forhud og suttede den anden der påstod ikke at være i stand til at kneppe pga. Hormoner. Hun havde pisse travlt med at spille mig af imens, så jeg kunne losses ud af døren igen. Tænkte at det ville være rimeligt at den resterende tid så kunne bruges på massage. Det fik jeg så under protest og de ville have flere penge, hvilket jeg nægtede. Øv.. det kunne have været så fedt ellers, de var ret lækre begge to, den ene var lidt drenget hvilket også er frækt, den anden dejlig feminin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem husker jeg godt. Hende den ene med tattoos på baglårende gad jeg godt møde. Tror den anden var i Aarhus i sidste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...