Hop til indhold
Fyren2

De farlige fake profiler

Recommended Posts

Da det nok bliver sværere og sværere for de fyre der opretter fake profiler af sugarbabes, at få nogen til at hoppe på forud betaling og den slags mere "uskyldige" metoder, for at snyde sig til penge, så bliver de grovere metoder, som fra artiklen i ekstra bladet i dag, nok mere nødvendigt for dem fremover. Så husk at passe på jer selv, dem som er på hjemmesiden. Specielt hvis I aftaler at møde op på en adresse. 

Og bare fordi at man kommer over på snap, som skete for den ene i artiklen, betyder ikke at det så er en ægte pige bag snap profilen, før at man har sikret sig det. 

 

 https://ekstrabladet.dk/112/sugardaddys-lokket-i-baghold-og-udsat-for-roeveri/7995381  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyren2 skrev, for 2 timer siden:

Da det nok bliver sværere og sværere for de fyre der opretter fake profiler af sugarbabes, at få nogen til at hoppe på forud betaling og den slags mere "uskyldige" metoder, for at snyde sig til penge, så bliver de grovere metoder, som fra artiklen i ekstra bladet i dag, nok mere nødvendigt for dem fremover. Så husk at passe på jer selv, dem som er på hjemmesiden. Specielt hvis I aftaler at møde op på en adresse. 

Og bare fordi at man kommer over på snap, som skete for den ene i artiklen, betyder ikke at det så er en ægte pige bag snap profilen, før at man har sikret sig det. 

 

 https://ekstrabladet.dk/112/sugardaddys-lokket-i-baghold-og-udsat-for-roeveri/7995381  

Må sige at SD har ændret sig en del 

Det er ikke som det engang var,  og alt for mange er enten fake,  eller vil sælge billeder eller film   som de så "låner " fra nettet...

Droppede selv ud,  men fik da heldigvis søde og seriøse kontakter inden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
DKC skrev, 1 time siden:

Må sige at SD har ændret sig en del 

Det er ikke som det engang var,  og alt for mange er enten fake,  eller vil sælge billeder eller film   som de så "låner " fra nettet...

Droppede selv ud,  men fik da heldigvis søde og seriøse kontakter inden..

Helt enig. Og oveni kan man se, at der efterhånden også kun er en brøkdel af aktive sugarbabes profiler derinde, og ofte de samme profiler, i forhold til for et år eller to tilbage, og hvor det også altid væltede ind med ny oprettede profiler dagligt. Det var nok mere populært engang, og så har nogen sikkert også fået de faste SDèr som de skal bruge, og smuttet derinde fra :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mattvega

Hej alle,

Her lidt om mine erfaringer på SD. 

Først og fremmest. Der er et fint udvalg af virkeligt lækre og seje piger på SD, som faktisk er så pæne og smukke, som kvinder nu gang kan være - men som faktisk sælger dem selv for sex/oplevelser for penge. Det er på mange måder ret vildt - men også superfrækt. Det kan de fleste af os vist konstatere. ;) 

Jeg løber stort set ikke ind i falske profiler på SD og har kneppet flere instagram-modeller med +10.000 følgere. Altså sådan nogle superlækre, frække 10/10 piger, som både knepper uden kondom og er med på det meste. Jeg går bevidst kun efter de kønneste, hvilket naturligvis er lidt ensporet, da det ikke nødvendigvis er den bedste sex. Og for at lokke dem hjem kræver det ikke lange, venlige skriverier. Jeg skriver simpelthen hvad jeg søger, og hvis de vurderer, at der kan være god kemi, så fortsætter man dialogen på snap eller instagram. Fordi flere af dem er ret 'offentlige' ift. deres fx instagram, så er der aldrig et spørgsmål om sikkerhed. Det har jeg aldrig oplevet i hvertfald.  

Jeg har nok også den fordel, at jeg selv er en "flot" fyr, hvorfor de nok er mere tilbøjelig til at sige ja til mine 2.000. kr. for sex end en mindre pæn fyrs 4-5.000 kr. for samme omgang. Det har jeg i hvertfald fået forklaret. Det fine med SD ift. almindelig prostitution er jo netop, at SD-sexmøder beror på kemi og udvælgelse- hvorfor udskillelsesløbet  jo 1:1 minder om Tinder, hvor pigerne blot får en ekstra gevinst. Kvinderne bestemmer helt selv, hvis de faktisk gider være sammen med. 

En anden ting. Mange af de pæneste har over 400 beskeder i indboksen, så du bliver sjældent læst, hvis den SD-babe du har forelsket dig er online og det er flere dage siden du har skrevet - og tilbuddet/oplevelsen måske endda ikke længere er relevant. Her er det afgørende, at man 'upper' sin besked, så man lægger øverst, når SD-babe er online. Jeg har i hvertfald haft held med den strategi. 

Alt godt, 

M. 

Redigeret af Mattvega

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er tilbøjelig til at være enig med ovenstående, har også kun haft gode oplevelser på sd.

tænker der kan valideres på mange måder, kun kreativiteten sætter grænser. Det har jeg været heldig med. Tænker man med sund fornuft ( lader Billi willi )undlade de indledende øvelser, så kan han slå til når tid er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mattvega skrev, den 10/2/2020 at 10:24:

Hej alle,

Her lidt om mine erfaringer på SD. 

Først og fremmest. Der er et fint udvalg af virkeligt lækre og seje piger på SD, som faktisk er så pæne og smukke, som kvinder nu gang kan være - men som faktisk sælger dem selv for sex/oplevelser for penge. Det er på mange måder ret vildt - men også superfrækt. Det kan de fleste af os vist konstatere. ;) 

Jeg løber stort set ikke ind i falske profiler på SD og har kneppet flere instagram-modeller med +10.000 følgere. Altså sådan nogle superlækre, frække 10/10 piger, som både knepper uden kondom og er med på det meste. Jeg går bevidst kun efter de kønneste, hvilket naturligvis er lidt ensporet, da det ikke nødvendigvis er den bedste sex. Og for at lokke dem hjem kræver det ikke lange, venlige skriverier. Jeg skriver simpelthen hvad jeg søger, og hvis de vurderer, at der kan være god kemi, så fortsætter man dialogen på snap eller instagram. Fordi flere af dem er ret 'offentlige' ift. deres fx instagram, så er der aldrig et spørgsmål om sikkerhed. Det har jeg aldrig oplevet i hvertfald.  

Jeg har nok også den fordel, at jeg selv er en "flot" fyr, hvorfor de nok er mere tilbøjelig til at sige ja til mine 2.000. kr. for sex end en mindre pæn fyrs 4-5.000 kr. for samme omgang. Det har jeg i hvertfald fået forklaret. Det fine med SD ift. almindelig prostitution er jo netop, at SD-sexmøder beror på kemi og udvælgelse- hvorfor udskillelsesløbet  jo 1:1 minder om Tinder, hvor pigerne blot får en ekstra gevinst. Kvinderne bestemmer helt selv, hvis de faktisk gider være sammen med. 

En anden ting. Mange af de pæneste har over 400 beskeder i indboksen, så du bliver sjældent læst, hvis den SD-babe du har forelsket dig er online og det er flere dage siden du har skrevet - og tilbuddet/oplevelsen måske endda ikke længere er relevant. Her er det afgørende, at man 'upper' sin besked, så man lægger øverst, når SD-babe er online. Jeg har i hvertfald haft held med den strategi. 

Alt godt, 

M. 

Du må lære fra dig :-) har lige stik modsat oplevelse som dig desværre :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtby skrev, den 10.2.2020 at 16:04:

Er tilbøjelig til at være enig med ovenstående, har også kun haft gode oplevelser på sd.

tænker der kan valideres på mange måder, kun kreativiteten sætter grænser. Det har jeg været heldig med. Tænker man med sund fornuft ( lader Billi willi )undlade de indledende øvelser, så kan han slå til når tid er 

Jeg har også kun haft overvejende gode oplevelser og kun mødt "rigtige" piger. Jeg har dog også oplevet et par gange, hvor man kommer til en lukket dør - og bliver blokeret på SD hhv. Snapchat. Hvilken glæde får man ud af det?

Jeg har en ven, som også er på SD. Han har også kun overvejende gode oplevelser. Men en enkelt gang er han direkte blevet snydt for penge - møde på hotel med 2 piger, som får penge og derefter er smuttet fra stedet.

Men overfald/røveri? Puha, det ved jeg sgu ikke hvordan man garderer sig imod. Generelt er det jo nemt at undgå snyd iøvrigt, lad være med at forudbetale.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på SD on/off - mest on - de sidste 3 år og har ikke været udsat for ubehageligheder af nogen art. Nogle dates har været en skuffelse pga manglende kemi, men sådan er det jo også i den "rigtige" verden. Min forholdsregel er ikke at have spontane dates, men at skrive med vedkommende et par uger, før jeg "har plads i kalenderen" til en date. Jeg tænker, at de useriøse eller kriminelle ikke har tålmodighed til en, der er så sløv i optrækket som jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, den 15.2.2020 at 10:11:

Jeg har været på SD on/off - mest on - de sidste 3 år og har ikke været udsat for ubehageligheder af nogen art. Nogle dates har været en skuffelse pga manglende kemi, men sådan er det jo også i den "rigtige" verden. Min forholdsregel er ikke at have spontane dates, men at skrive med vedkommende et par uger, før jeg "har plads i kalenderen" til en date. Jeg tænker, at de useriøse eller kriminelle ikke har tålmodighed til en, der er så sløv i optrækket som jeg. 

Det er ikke min oplevelse generelt. 

Hvis pigen er sød at skrive med over længere tid bliver du let fascineret af hende og overser faresignalerne. Mine største skuffelser har været med piger jeg har skrevet med længe før vi mødtes, og hvis "buttet" i den virkelige verden betyder ekstrem fedme...

Mange svindlere benytter sig præcis af dette trix: at skabe en falsk tryghed så de får dig til at gøre ting du inderst inde godt ved er risikabelt. 

Omvendt har mine bedste oplevelser på sd været med helt unge "vilde piger" der er nye på sugardaters og som laver spontane aftaler, nogen gange uden at se på ens profil. Man tænker du bliver brændt af, men hun står der drevet af liderlighed og grænsesøgende adfærd. 

Den sidste type piger er der ikke mange af på sugardaters i dag men var ret udbredt for 3-4 år siden. Jeg tror sugardating er blevet stemplet moralsk som prostitution siden da og mange nysgerrige piger holder sig væk. Tilbage af de unge er svindlere, dinnerdate-piger og semi prostituerede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig mødtes med nogen fra sugerfakedaddy, og jeg har skrevet og oprettet flere profiler, samt prøve lidt af hver.

Jeg skrev til over 50 smukke piger, og jeg har fra start sagt jeg ikke forventer noget, og vil gerne invitere dem første gang til en restaurant til 3000kr per person, også tager vi den derfra.

99% svarede ikke, selvom jeg skrev lidt om mig selv og hvad jeg laver til daglig, og når de svar så synes jeg det minder om det samme som en anden pige har skrevet.

Så jeg har droppet hjemmesiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, den 15.2.2020 at 10:11:

Jeg har været på SD on/off - mest on - de sidste 3 år og har ikke været udsat for ubehageligheder af nogen art. Nogle dates har været en skuffelse pga manglende kemi, men sådan er det jo også i den "rigtige" verden. Min forholdsregel er ikke at have spontane dates, men at skrive med vedkommende et par uger, før jeg "har plads i kalenderen" til en date. Jeg tænker, at de useriøse eller kriminelle ikke har tålmodighed til en, der er så sløv i optrækket som jeg. 

Jeg har været væk fra SD i ca. et år, men overvejer nu en omgang igen. Jeg har dog nogle råd som måske stadig er gangbare. Og jeg jeg hører gerne, hvis nogen er helt uenige. Meget kan jo have ændret sig.

1. Jeg skriver ikke til de allerkønneste mest instagramagtige typer, men forsøger at finde normale kvinder (men gerne unge).

2. Jeg undgår profiler med trutmund eller hvor personen på andre måder ikke fremstår naturlig.

3 Jeg insisterer på et kemimøde, men bruger bevidst aldrig det ord. Dvs. jeg prøver at lægge op til, at det her er et almindeligt - om end accelereret - datingforløb (med sex for enden af en kort tunnel).

4. Jeg undgår kvinder som spørger til "sugar" i de 2-3 første beskeder. Jeg tager dog selv spørgsmålet op (før pigen) ved at sige, at jeg kan støtte hende økonomisk, hvis hun ønsker det. Den formulering bruger jeg altid, da min erfaring er, at der faktisk er kvinder på SD som ikke ønsker penge. (Jeg har mødtes med to gennem flere år).

5. Jeg lægger op til hotelmøder. Selv om det signalerer prostitution er der en del kvinder som tænder på det, og som ikke er interesseret at mødes alt for privat. 

6. Jeg undgår enhver form for vulgaritet. Bruger aldrig ord som k neppe ell. lign. Selv kvinder som de facto sælger sex om som en smed sælger jernbeslag ønsker ikke at blive mindet om det. 

7. I udvalgte tilfælde støtter jeg nogen af pigerne løbende med småbeløb uden det er knyttet til sex. Man skal ikke tage fejl af, at en del af dem hænger lidt i kanten økonomisk og ved at være deres ven, når det kniber, har man ofte skabt muligheden for gratis sex eller måske max 1000 kr. per gang. Men det er en tricky balancegang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, den 18.2.2020 at 09:38:

Jeg har været væk fra SD i ca. et år, men overvejer nu en omgang igen. Jeg har dog nogle råd som måske stadig er gangbare. Og jeg jeg hører gerne, hvis nogen er helt uenige. Meget kan jo have ændret sig.

1. Jeg skriver ikke til de allerkønneste mest instagramagtige typer, men forsøger at finde normale kvinder (men gerne unge).

2. Jeg undgår profiler med trutmund eller hvor personen på andre måder ikke fremstår naturlig.

3 Jeg insisterer på et kemimøde, men bruger bevidst aldrig det ord. Dvs. jeg prøver at lægge op til, at det her er et almindeligt - om end accelereret - datingforløb (med sex for enden af en kort tunnel).

4. Jeg undgår kvinder som spørger til "sugar" i de 2-3 første beskeder. Jeg tager dog selv spørgsmålet op (før pigen) ved at sige, at jeg kan støtte hende økonomisk, hvis hun ønsker det. Den formulering bruger jeg altid, da min erfaring er, at der faktisk er kvinder på SD som ikke ønsker penge. (Jeg har mødtes med to gennem flere år).

5. Jeg lægger op til hotelmøder. Selv om det signalerer prostitution er der en del kvinder som tænder på det, og som ikke er interesseret at mødes alt for privat. 

6. Jeg undgår enhver form for vulgaritet. Bruger aldrig ord som k neppe ell. lign. Selv kvinder som de facto sælger sex om som en smed sælger jernbeslag ønsker ikke at blive mindet om det. 

7. I udvalgte tilfælde støtter jeg nogen af pigerne løbende med småbeløb uden det er knyttet til sex. Man skal ikke tage fejl af, at en del af dem hænger lidt i kanten økonomisk og ved at være deres ven, når det kniber, har man ofte skabt muligheden for gratis sex eller måske max 1000 kr. per gang. Men det er en tricky balancegang.

Jeg er ret enig. 
Har været på SD i hvert fald de sidste fem år, nok også længere ved eftertanke. 
Jeg syntes ikke det er meget vanskeligt, at skabe og få kontakt. Må også sige, at jeg er slet ikke vulgær i mine skriverier med pigerne. Ligger op til et møde, hvor vi begge ser hinanden an. Er der stemning for mere, så fint. Hvis ikke, så skilles vi bare i fred og ro. Det er sjældent det ikke ender med sex. Tror faktisk kun det er sket en håndfuld gange. Og der er det stort set mig som har takket nej. Det har jeg gjort, hvis jeg fornemmer hun slet ikke er klar over hvad hun er begyndt på. En enkelt var jeg også sikker på var altfor ung. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, den 17.2.2020 at 18:02:

Jeg har aldrig mødtes med nogen fra sugerfakedaddy, og jeg har skrevet og oprettet flere profiler, samt prøve lidt af hver.

Jeg skrev til over 50 smukke piger, og jeg har fra start sagt jeg ikke forventer noget, og vil gerne invitere dem første gang til en restaurant til 3000kr per person, også tager vi den derfra.

99% svarede ikke, selvom jeg skrev lidt om mig selv og hvad jeg laver til daglig, og når de svar så synes jeg det minder om det samme som en anden pige har skrevet.

Så jeg har droppet hjemmesiden.

 

Det lyder som om du bliver nødt til at kigge ind ad, hvis du ikke kan få kontakt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, den 18.2.2020 at 09:38:

Jeg har været væk fra SD i ca. et år, men overvejer nu en omgang igen. Jeg har dog nogle råd som måske stadig er gangbare. Og jeg jeg hører gerne, hvis nogen er helt uenige. Meget kan jo have ændret sig.

1. Jeg skriver ikke til de allerkønneste mest instagramagtige typer, men forsøger at finde normale kvinder (men gerne unge).

2. Jeg undgår profiler med trutmund eller hvor personen på andre måder ikke fremstår naturlig.

3 Jeg insisterer på et kemimøde, men bruger bevidst aldrig det ord. Dvs. jeg prøver at lægge op til, at det her er et almindeligt - om end accelereret - datingforløb (med sex for enden af en kort tunnel).

4. Jeg undgår kvinder som spørger til "sugar" i de 2-3 første beskeder. Jeg tager dog selv spørgsmålet op (før pigen) ved at sige, at jeg kan støtte hende økonomisk, hvis hun ønsker det. Den formulering bruger jeg altid, da min erfaring er, at der faktisk er kvinder på SD som ikke ønsker penge. (Jeg har mødtes med to gennem flere år).

5. Jeg lægger op til hotelmøder. Selv om det signalerer prostitution er der en del kvinder som tænder på det, og som ikke er interesseret at mødes alt for privat. 

6. Jeg undgår enhver form for vulgaritet. Bruger aldrig ord som k neppe ell. lign. Selv kvinder som de facto sælger sex om som en smed sælger jernbeslag ønsker ikke at blive mindet om det. 

7. I udvalgte tilfælde støtter jeg nogen af pigerne løbende med småbeløb uden det er knyttet til sex. Man skal ikke tage fejl af, at en del af dem hænger lidt i kanten økonomisk og ved at være deres ven, når det kniber, har man ofte skabt muligheden for gratis sex eller måske max 1000 kr. per gang. Men det er en tricky balancegang.

Giver du penge for kemimøder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 10 minutter siden:

Giver du penge for kemimøder? 

Det ville da være dumt. En håndværksmester tager da heller ikke noget honorar for at afgive et tilbud. Det er en investering i at vinde et stykke arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 4 timer siden:

Giver du penge for kemimøder? 

Kan ikke svarer for @bighead - men jeg sugardatede i 5 år, jeg gav aldrig penge for et kemimøde :) jeg betalte maden mm, men ikke for at hun mødte op.

I samme sekund at hun vil have penge for overhovedet at møde dig, så er hun jo ikke reelt interesseret i dig. Så er det meget langt fra sugardating. 

På den anden side hvis du bare vil tømme dig i hende..  Så er det heller ikke sugardating...

Redigeret af EksilKøbenhavner
Fucking autocorrect

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er gode erfaringer med SD. Jeg har flere gange haft længere relationer, hvor det kun var dating og ikke sugar elementet der var i fokus. Jeg går generelt udenom de helt unge, mest fordi jeg ikke synes at de er spændende og så går jeg udenom de der åbenlyst kun er der for pengene, dvs. de der vil have penge for middage, kemimøder etc. Men det kræver da tålmodighed af og til at sortere. Men jeg har da haft et par stykker med ude og rejse også - det sgu meget fedt at kunne gå op på sit hotel og have god sex, når man lige skal have taget toppen af efter en hel dag med kunder. 

Havde en fed oplevelse med en jeg havde med til Milano - hun var sød, lækker og meget rollebevidst - i øvrigt ret vildt at hun var gift. Så der er muligheder hvis du ikke er nærig og holder en god tone. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...