Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/251395

Var forbi en velkendt sted omkring spinderihallene. Da jeg mødt op mødt jeg Lisa og Rose. Lisa, kender mange af jer, en flot kvinde omkring 30år. Rose fik jeg at vide er helt ny, en unge pige med hvad virkede som gode former.

Jeg blev spurgt af Lisa, at da Rose er helt ny, må hun gerne være med til massage delen. Jeg sagde straks ja, og håbet hun vil være længere. Op på briksen, og Lisa starter massagen. Mens det forgår snakke hun med Rose og fortæller hvad hun gøre. Det var ikke så afslappende, men jeg håbet at føler 2 par hænder. Så da Lisa begyndte at rør ned mellem benene, sagde jeg at Rose må også godt prøve hvis hun vil. Jeg så ikke reaktioner, men hun desværre forsvandt ret hurtigt efter. 

Nu bedt Lisa mig vende om, og jeg vil ikke gå i detaljer, men hun er god - især med at give head.

Jeg er meget tilfreds, men nu går at tænker - gad vide hvordan Rose er? Og kunne jeg har haft begge to?

De første to billeder er Lisa, og de sidste fire er nok Rose, men da hun havde en stor tøj på er jeg lidt i tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så efter at har set Rose igår, var jeg nød til at køre ind til Vejle og besøge hende. Det var en god besluttning, forbi hold da op var det noget af det bedst sex jeg har nogensind oplevelet.

Jeg blev vist op til rummet, som i går, og det var tydeligt at Rose og Lisa kunne genkende mig. 

Under massagen mens jeg ligger på maven, er Rose op på min ryg og jeg kan mærke at hun har ingen underbukser på under hendes kjole - sikkert en turn on. Det blev bedre da hun begyndte at gnide med hendes lår op og ned ad min ryg. Kjolen kom af, og hun var allerede så våd atdet næsten løb ned at benene af hende. Jeg vendt mig om at sikkert en smukke pige! Uden at går i alt for mange detajler, men efter et par orgasmer  kom jeg. Roses engelsk er ret dårligt, og hun kiggede på mig at sagde bare 'wow, hot' med et stort smil på ansigtet.

Cherry syntes jeg har fantastisk, men Rose er lige overgået alle forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...