Hop til indhold
Guest Hr.

Analsex i trekantområdet?

Recommended Posts

Guest Hr.

Hvor skal man tage hen hvis man skal have en god oplevelse med analsex til pigen omkring Vejle, Fredericia eller Horsens? 

Andre bud end Ten? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 1 time siden:

"Analsex i trekantområdet" - det lyder som en akrobatisk krævende disciplin. 

 

Det er en anatomisk sensation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.
Casten skrev, for 2 timer siden:

"Analsex i trekantområdet" - det lyder som en akrobatisk krævende disciplin. 

 

Jeg var godt klar over at den kunne give anledning til kommentarer:D Det var derfor at jeg præciserede det i spørgsmålet. 

Tilbage til sagens kerne:) Analsex i Vejle, Fredericia eller Horsens. Nogle der kan anbefale et sted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. skrev, for 22 timer siden:

Hvor skal man tage hen hvis man skal have en god oplevelse med analsex til pigen omkring Vejle, Fredericia eller Horsens? 

Andre bud end Ten? 

https://annoncelight.dk/showad/251395

Lisa i Vejle (tæt på sygehuset/Spinderihallerne). Hun er sød og charmerende og tager den gerne bagi. Forrige gang jeg var der smed hun den resolut i bagerste hul fra starten da vi kom til det sjove. Når man er der står tiden nærmest stille … 
Jeg kan se der er kommet en ny pige på stedet men det er hende på de to første billeder (det ene af hende er også markeret med navn). Figurmæssigt ligger hun mellem Ten og Beer. 
Der er pænt og rent og med mulighed for bad før og efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...