Hop til indhold
Lauersen

Blinkende reklamebannere på siden

Recommended Posts

Hej Eroguide

Jeg har haft profil her på siden et lille års tid, og er stort set på hver dag. Før det har jeg "lurket" på siden en del år. Jeg er generelt ret glad for den her side, og det er da også herigennem jeg har fundet sammen med nogen søde piger, der så har fået lidt sedler i hånden. Jeg synes generelt at pigernes annoncering her på siten er sat overskueligt op i forhold til hvad man ellers finder på andre sites.

Jeg må så sige at jeg føler mig stærkt generet af de her blinkende reklamebannere der er kommet på siden nu, som heldigvis forsvinder når jeg logger på. De er placeret lige i det område hvor login feltet åbner, og jeg frygter da at jeg med ganske lidt fumlen med musen uforvarende vil komme til at trykke på et af dem, noget jeg på ingen måde kan forestille mig der kan komme noget godt ud af. Det er først inden for den sidste uges tid jeg er begyndt og se de her blinkende bannere, som ellers var grunden til at jeg droppede at kigge jævnligt på Annoncelight, da jeg blev lidt træt i hovedet af at skulle se på at "Mathilde" var 2,5 km fra mig uanset hvor i verden jeg befandt mig.

Jeg er med på at der sikkert er en økonomisk fordel ved at lade forholdsvis tvivlsomme annoncører få noget reklameplads for at de kan få nogen naive folk i fælden, men bør i ikke holde jer for gode til den slags? Jeg tænker at i på den lange bane må kunne tabe mere på kerneforretningen, at pigerne/klinikkerne betaler for annoncer, end hvad i vil kunne vinde på de her blinkende bannere.

Jeg håber det er noget i vil tage et kig på.

- Lauersen.

Det er sådan noget som det her jeg mener:

billede.thumb.png.986346d4f6e6099ddeda9d81cee5abac.png

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Hej Eroguide

Jeg har haft profil her på siden et lille års tid, og er stort set på hver dag. Før det har jeg "lurket" på siden en del år. Jeg er generelt ret glad for den her side, og det er da også herigennem jeg har fundet sammen med nogen søde piger, der så har fået lidt sedler i hånden. Jeg synes generelt at pigernes annoncering her på siten er sat overskueligt op i forhold til hvad man ellers finder på andre sites.

Jeg må så sige at jeg føler mig stærkt generet af de her blinkende reklamebannere der er kommet på siden nu, som heldigvis forsvinder når jeg logger på. De er placeret lige i det område hvor login feltet åbner, og jeg frygter da at jeg med ganske lidt fumlen med musen uforvarende vil komme til at trykke på et af dem, noget jeg på ingen måde kan forestille mig der kan komme noget godt ud af. Det er først inden for den sidste uges tid jeg er begyndt og se de her blinkende bannere, som ellers var grunden til at jeg droppede at kigge jævnligt på Annoncelight, da jeg blev lidt træt i hovedet af at skulle se på at "Mathilde" var 2,5 km fra mig uanset hvor i verden jeg befandt mig.

Jeg er med på at der sikkert er en økonomisk fordel ved at lade forholdsvis tvivlsomme annoncører få noget reklameplads for at de kan få nogen naive folk i fælden, men bør i ikke holde jer for gode til den slags? Jeg tænker at i på den lange bane må kunne tabe mere på kerneforretningen, at pigerne/klinikkerne betaler for annoncer, end hvad i vil kunne vinde på de her blinkende bannere.

Jeg håber det er noget i vil tage et kig på.

- Lauersen.

Det er sådan noget som det her jeg mener:

Hej Eroguide

Jeg har haft profil her på siden et lille års tid, og er stort set på hver dag. Før det har jeg "lurket" på siden en del år. Jeg er generelt ret glad for den her side, og det er da også herigennem jeg har fundet sammen med nogen søde piger, der så har fået lidt sedler i hånden. Jeg synes generelt at pigernes annoncering her på siten er sat overskueligt op i forhold til hvad man ellers finder på andre sites.

Jeg må så sige at jeg føler mig stærkt generet af de her blinkende reklamebannere der er kommet på siden nu, som heldigvis forsvinder når jeg logger på. De er placeret lige i det område hvor login feltet åbner, og jeg frygter da at jeg med ganske lidt fumlen med musen uforvarende vil komme til at trykke på et af dem, noget jeg på ingen måde kan forestille mig der kan komme noget godt ud af. Det er først inden for den sidste uges tid jeg er begyndt og se de her blinkende bannere, som ellers var grunden til at jeg droppede at kigge jævnligt på Annoncelight, da jeg blev lidt træt i hovedet af at skulle se på at "Mathilde" var 2,5 km fra mig uanset hvor i verden jeg befandt mig.

Jeg er med på at der sikkert er en økonomisk fordel ved at lade forholdsvis tvivlsomme annoncører få noget reklameplads for at de kan få nogen naive folk i fælden, men bør i ikke holde jer for gode til den slags? Jeg tænker at i på den lange bane må kunne tabe mere på kerneforretningen, at pigerne/klinikkerne betaler for annoncer, end hvad i vil kunne vinde på de her blinkende bannere.

Jeg håber det er noget i vil tage et kig på.

- Lauersen.

Det er sådan noget som det her jeg mener:

billede.thumb.png.986346d4f6e6099ddeda9d81cee5abac.png

Dobbelt tekst??? det forstår jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
BlackMagic2020 skrev, Lige nu:

Dobbelt tekst??? det forstår jeg ikke

Installere Addblock det skulle måske hjælpe 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 4 minutter siden:

Dobbelt tekst??? det forstår jeg ikke

Fik det fikset, det var noget copy-paste jeg var nødt til at lave da det tog lidt tid at skrive.

BlackMagic2020 skrev, for 4 minutter siden:

Installere Addblock det skulle måske hjælpe 

 

Vi burde jo principielt have tillid til at eroguide vil brugerne det godt, men jo, det kan da være en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Irriterende reklamer er et grundvilkår ved at færdes på Internettet. Vær glad for at det ikke engang koster noget at slippe af med dem på EG :)

Vi har før moret os over Helena/Mathilde/whoever med fissen, som kun er 5 km væk, uanset om man er i Kbh, Aarhus, München eller Marseille!

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 6 minutter siden:

Irriterende reklamer er et grundvilkår ved at færdes på Internettet. Vær glad for at det ikke engang koster noget at slippe af med dem på EG :)

Vi har før moret os over Helena/Mathilde/whoever med fissen, som kun er 5 km væk, uanset om man er i Kbh, Aarhus, München eller Marseille!

Det er jeg med på, men jeg synes EG i rigtigt lang tid har været fri for det indtil for omkring en uges tid siden - og det uanset om jeg har været logget ind eller ej. Ved ikke om det bare er mig der har den oplevelse eller andre ser det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har siden "Ulæst indhold" som den side du går ind på og i øvrigt ikke logger dig ud hver gang, vil du ikke se disse reklamer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 12 minutter siden:

Det er jeg med på, men jeg synes EG i rigtigt lang tid har været fri for det indtil for omkring en uges tid siden - og det uanset om jeg har været logget ind eller ej. Ved ikke om det bare er mig der har den oplevelse eller andre ser det samme.

Jeg har ikke bemærket nogen forskel. Men det andre jo sagtens ha' :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 46 minutter siden:

Hvis du har siden "Ulæst indhold" som den side du går ind på og i øvrigt ikke logger dig ud hver gang, vil du ikke se disse reklamer :) 

Det kan jeg ikke finde noget der hedder, selv når jeg skruer mit bedste falkeblik på. Jeg plejer at trykke "Se flere indlæg" før jeg logger på fordi siden ikke godtager mit login fra forsiden (af en eller anden grund).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 7 minutter siden:

Det kan jeg ikke finde noget der hedder, selv når jeg skruer mit bedste falkeblik på. Jeg plejer at trykke "Se flere indlæg" før jeg logger på fordi siden ikke godtager mit login fra forsiden (af en eller anden grund).

Når du er logget ind. Øverste højre hjørne, lige ved siden af og lidt over "following" står der "ulæst indhold" Tryk på den. Den side der nu kommer op indeholder alle ulæste indlæg. Gem denne side som din favorit side, og undlad at logge ud. Når du så trykker på favorit linket kommer du til denne reklame fri oversigt :) Hawkeyes :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Når du er logget ind. Øverste højre hjørne, lige ved siden af og lidt over "following" står der "ulæst indhold" Tryk på den. Den side der nu kommer op indeholder alle ulæste indlæg. Gem denne side som din favorit side, og undlad at logge ud. Når du så trykker på favorit linket kommer du til denne reklame fri oversigt :) Hawkeyes :D

Når jeg er logget ind ser øverste højre hjørne sådan ud (uanset om det er forsiden eller et andet sted):

billede.png.086dc04e204899380ed2e2c6cb60f345.png

Jeg kan hverken finde "following" eller "ulæst indhold". Er det her det burde være eller er vi ude i noget Find Holger nu? (sorry hvis det er mig der er en tumpe).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, Lige nu:

Når jeg er logget ind ser øverste højre hjørne sådan ud (uanset om det er forsiden eller et andet sted):

billede.png.086dc04e204899380ed2e2c6cb60f345.png

Jeg kan hverken finde "following" eller "ulæst indhold". Er det her det burde være eller er vi ude i noget Find Holger nu? (sorry hvis det er mig der er en tumpe).

Nåe du er på telefono. Jeg taler om computer skærm :) Aner ikke hvordan man gør på fonen - alt for lille skærm til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Nåe du er på telefono. Jeg taler om computer skærm :) Aner ikke hvordan man gør på fonen - alt for lille skærm til mig

Nej det er sådan det ser ud på min PC. Er dog tit på fra telefonen også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Nej det er sådan det ser ud på min PC. Er dog tit på fra telefonen også.

Sært. Der hvor du har alt aktivitet har jeg ulæst indhold. Jeg giver op :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Sært. Der hvor du har alt aktivitet har jeg ulæst indhold. Jeg giver op :) 

Du skal have tak for at forsøge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke bemærket nogen forskel. Men det andre jo sagtens ha' :)

Det er hver gang, du logger ud. Næste gang, du logger ind, har du så hele lysshowet. Jeg logger sjældent ud, og jeg er dermed fri for fænomenet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se Helenas fisse :huh:  

Har du cykel? Det er kun 2,5 km.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 20 timer siden:

Det er hver gang, du logger ud. Næste gang, du logger ind, har du så hele lysshowet. Jeg logger sjældent ud, og jeg er dermed fri for fænomenet.

Da jeg er ene bruger logger jeg heller ikke ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 23 timer siden:

Irriterende reklamer er et grundvilkår ved at færdes på Internettet. Vær glad for at det ikke engang koster noget at slippe af med dem på EG :)

Vi har før moret os over Helena/Mathilde/whoever med fissen, som kun er 5 km væk, uanset om man er i Kbh, Aarhus, München eller Marseille!

Hun er også kun 2,5 km væk hvis man er i Californien :D 

Jeg antog at hun var så vild med med at hun fulgte efter mig rundt i verden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige nævne at jeg synes det er positivt at reklamerne for tvivlsomme datingtjenester nu er skiftet ud med nogen for mere lødige produkter (barberskrabere, chlamydia hjemmetests har jeg set indtil videre).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, lille EG er vist på vej til at blive stueren.

Du kan bestille undertøj og sokker her. Waauuuuuv.

Det varer nok ikke længe, før vi kan bestille kartofler og ost her på lille EG.

Ha' en god sø(y)ndag.   :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var vist så længe det varede. De tvivlsomme datingsider er i hvert fald tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...